مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان:
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان گفت: معرفی الگوی رفتاری و کرداری شهدا از مهمترین اقدامات برای نسل آینده بشمار می رود و یادواره های شهدا بهترین مکان برای این مهم است.
کد خبر: ۳۸۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 25 February 2017
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان گفت: معرفی الگوی رفتاری و کرداری شهدا از مهمترین اقدامات برای نسل آینده بشمار می رود و یادواره های شهدا بهترین مکان برای این مهم است.

 نوزدهمین یادواره شهدای میان آباد از توابع شهرستان گرگان با حضور علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران، آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، دکتر تربتی نژاد و مهندس هزارجریبی نمایندگان شهرستان و گرگان و آق قلا در مجلس شورا ی اسلامی ،حجت السلام والمسلمین ترابی امام جمعه گنبد کاووس ، رضایی فرماندهی مرزبانی استان گلستان ، مسئولین ارشد استانی و خانواده های معظم شاهد و ایثارگران حضور داشتند.

علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید وامورایثارگران استان گلستان به عنوان میزبان یادواره ضمن بیان خوش آمد گویی به میهمانان و مسئولین ارشد استانی گفت: برگزاری یادواره شهدا اقدام کوچکی است در راستای ترویج فرهنگی ایثار و شهادت و اهداف والای شهدا.
وی با اشاره به الگو سازی شهدا خاطر نشان کرد: امروز وظیفه سنگینی را مسئولین ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قبال نسل جدید بر عهده دارند و معرفی الگوی رفتاری و کرداری شهدا از مهمترین اقدامات برای نسل آینده بشمار می رود و یادواره های شهدا بهترین مکان برای این مهم است.

حجت السلام والمسلمین ترابی امام جمعه گنبد کاووس سخنران یادواره ضمن گرامیداشت فرارسیدان ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: در کلام و توان مانیست که ازاین بانوی بزرگوار سخن بگوییم و این کار فقط در مقام خدواند منان، شخص پیامبر (ص) ، امیر المونین علی (ع) و ائمه معصومین (ع) است که در اوصاف این بانوی مکرمه عرض نمایند ایشان الگوی ائمه اطهار و حجت برای آنان به حساب می آید.

وی با بیان سخنان مقام معظم رهبری برای توسل به حضرت فاطمه (س) در حل مسائل کشوری در ایام فاطمیه افزود : اگر کسی به جای رسیده است و اگر گره ای از مشکلات گشوده شود فقط به لطف توسل و عنایت به بی بی دوعالم است.

ترابی ضمن اشاره به خاطره از مستمسلین یمن که در قم با وی دیدار داشتند گفت: از سید حسن نصر الله که تربیت شده ایران اسلامی است سوال کردم که شما چگونه در جهان بر سر زبان ها آمدید و بزرگ شده اید و الان حرف برای گفتن دارید؛ در جواب از میان جیب خود مهر نماز کربلای خود را بیرون آورد و با اشاره به آن گفت: تربت سیدالشهدا ما را در جهان عزیز و بزرگ کرده است .

سخنران یادواره اظهار داشت: جوانان و شهدای شما با تکیه به این اعتقاد راسخ پای در میدان جهاد نهادند و باید بگویم در تمام مشکلات همیشه ملت ایران به پشتوانه شهدا سرفراز و سر بلند بوده اند.

از دیگر برنامه ای این یادواره اهداء تندیس یادواره و قران نفیس به خانواده های معظم شهدا، مداحی اصغر صادق نژاد و برپایی ایستگاه سلامت برای ویزیت رایگان شرکت کنندگان در یادواره را می توان نام برد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار