معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خوزستان؛
۴۰۰ هزار پاکت و ۴۰۰ هزار قلک برای دریافت هدایای نقدی بین دانش آموزان توزیع می شود و درآمد حاصله از این کار برای کمک به دانش آموزان نیازمند هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 27 February 2017
۴۰۰ هزار پاکت و ۴۰۰ هزار قلک برای دریافت هدایای نقدی بین دانش آموزان توزیع می شود و درآمد حاصله از این کار برای کمک به دانش آموزان نیازمند هزینه خواهد شد.

جشن نیکوکاری هر ساله در آستانه سال نو با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان و مددجویان برگزار می شود و امسال نیز از ۱۸ اسفندماه به مدت سه روز با شعار "بهار همدلی، شکوه مهربانی" همزمان با سراسر کشور، در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

محمدرضا علیپور، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خوزستان در نشست کارگروه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری امسال در روزهای ۱۸ ، ۱۹ و ۲۰ اسفندماه با شعار "بهار همدلی، شکوه مهربانی" و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج مستضعفین و صدا و سیمای استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه محوریت جشن نیکوکاری کمک به محرومان و دانش آموزان نیازمند با رویکرد توسعه فرهنگ نیکوکاری و انفاق در جامعه است، اظهار کرد: سیاست های حوزه مشارکت مردمی مبتنی برکاهش پایگاه های مستقر در سطح شهرستانها و افزایش کیفیت آنها است و امسال برای این منظور پایگاه های ثابت و سیار جشن نیکوکاری ۱۸ اسفند در مدارس استان، ۱۹ اسفند در سطح شهر و ۲۰ اسفند در میعادگاه های نماز جمعه برپاخواهد شد و هدایای دریافتی تا ۲۸ اسفندماه و قبل از شروع سال نو به دست نیازمندان خواهد رسید.

علیپور با اشاره به اینکه به رسم هرساله این جشن به صورت نمادین دریکی از مدارس شهرستان اهواز برگزار خواهد شد، افزود: ۴۰۰ هزار پاکت و ۴۰۰ هزار قلک برای دریافت هدایای نقدی بین دانش آموزان توزیع می شود و درآمد حاصله از این کار برای کمک به دانش آموزان نیازمند هزینه خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خوزستان در ادامه از ایجاد سامانه هدایای نقدی جهت سرفصل های مختلف کمک رسانی به نیازمندان خبرداد و عنوان کرد: علاقه مندان می توانند با شماره گیری #۱*۸۸۷۷* در سرفصل هایی همچون اکرام ایتام، محسنین، هم سفره و طرح های متنوع دیگر شرکت کنند.

وی در پایان یادآور شد: سال گذشته مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شامل کمک های نقدی و غیرنقدی از پایگاه های نیکوکاری سراسر استان و ۷۰۰ میلیون تومان از سطح مدارس جمع آوری شد که تمامی کمک ها و درآمدهای حاصله بین نیازمندان توزیع شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار