مسوول واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی فسا تاکید کرد : در بازرسی ویژه نوروز از مواد غذایی، از تجهیزات الکترونیک و پرتابل بازرسی برای تشخیص سریع سلامت مواد غذایی استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 04 March 2017
به گزارش تابناک فارس:مجتبی کرمی منش مسوول واحد بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا در خصوص اجرای برنامه بسیج سلامت نوروزی در شهر فسا  گفت :  با فرا رسیدن روزهای آخر سال و ایام نوروز و افزایش فعالیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و شروع مسافرتهای نوروزی ، نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از حساسیت بیشتری برخوردار است ، در همین راستا برنامه بسیج سلامت نوروزی به مدت 45 روز از یکم اسفندماه تا پانزدهم  فروردین  ماه در شهرستان فسا  همزمان با سراسر کشور در حال اجرا می باشد.

کرمی منش افزود : در این برنامه 25 بازرس بهداشت محیط در قالب اکیپهای سیار بازرسی به صورت روزانه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و تفریحی شهرستان فسا بازدید خواهند کرد .

به گفته وی سامانه تلفنی شکایات مردمی 190 نیز به صورت شبانه روزی آماده دریافت و پاسخگویی به شکایات بهداشتی مردم می باشد.

مسوول واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی فسا تاکید کرد :  در این بازرسی ها از تجهیزات الکترونیک و پرتابل بازرسی برای تشخیص سریع سلامت مواد غذایی استفاده خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار