امتیاز نماینده لیگ برتری فوتسال استان قم به طور کامل پس از توافق مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و هیأت‌‌ فوتبال قم با مدیران یاسین‌پیشرو به این شرکت واگذار شد.
کد خبر: ۳۸۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۳ 06 March 2017
به گزارش تابناک قم، با اتفاقات عجیب و قریب رخ داده در سیزدهمین روز اسفند ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و تهدیدهای مختلف، طرفین مذاکره بر سر موضوع نماینده لیگ برتری فوتسال قم بر سر میز مذاکره نشستند تا مشکلات و سوء تفاهم‌ها را حل کنند و تماشاگران فوتسال‌دوست قمی دیگر بیش از این سر کار نباشند و بابت وضعیت بد فوتسال قم نگرانی وجود نداشته باشد.

 4 ساعت جلسه مسوولان ورزش قم و مدیرعامل یاسین

در واقع بعد از اتفاقات روز جمعه سیزدهم اسفند ماه و حاضر نشدن تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که شایعه عدم حضور این تیم در دیدار حساس هفته پایانی برابر گیتی‌پسند اصفهان را نیز به دنبال داشت، امروز جلسه‌ای به مدت بیش از چهار ساعت در اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای تعیین تکلیف این تیم برگزار شد.

در این جلسه حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، ‌کریم بهرامی رئیس هیأت‌‌ فوتبال استان قم، محمدرضا کشوری‌فرد مدیر عامل باشگاه صبا، سیدجواد خازنی نایب‌رئیس هیأت‌‌ فوتبال استان قم، سعید معارف‌وند مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین علی رحمانی مدیر عامل یاسین‌پیشرو، پیرامون مسائل مختلف اتفاق افتاده در روزها و ماه‌های اخیر بر سر واگذاری کامل امتیاز نماینده لیگ برتری فوتسال قم به یاسین‌پیشرو بحث و تبادل نظر کردند و جلسه با توافق طرفین به پایان رسید.

4 شرط مهم برای واگذاری امتیاز فوتسال قم به یاسین

در این جلسه بحث‌های مختلفی راجع به عملکرد تیم یاسین‌پیشرو، اتفاق هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اختلاف نظرها بر سر انتقال امتیاز نماینده لیگ برتری قم و همچنین نحوه واگذاری انجام شد تا اینکه طرفین توافق کردند، از این پس طبق ضوابط و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با ارائه ضمانت‌نامه حسن انجام تعهدات توسط مسوولان یاسین، این امتیاز به مجموعه شرکت یاسین‌پیشرو واگذار شود.

واگذاری امتیاز نماینده لیگ برتری فوتسال قم به یاسین‌پیشرو البته بر اساس شرایط و ضوابطی انجام گرفت؛ یکی از شروط این بود که این تیم به طور کامل در قم باشد و حق انتقال به خارج از قم وجود ندارد و همچنین دومین شرط این بود که 70 درصد تیم باید از بازیکنان بومی تشکیل شود.

همچنین شرط سوم این بود که اگر تیم لیگ برتری قم به دسته پایین‌تر سقوط کرد، یاسین‌پیشرو متعهد به خرید امتیاز و جایگزینی آن باشد و بر اساس شرط چهارم به منظور ضمانت حسن اجرای این قرارداد، ضمانت‌نامه بانکی از سوی یاسین‌پیشرو به اداره کل ورزش و جوانان یا هیأت‌‌ فوتبال استان قم ارائه شود.

اداره کل ورزش و جوانان استان قم در دی‌ماه سال جاری در نامه‌ای به هیأت‌‌ فوتبال استان قم، امتیاز این تیم را به هیأت‌‌ فوتبال هبه کرده و قرار بود مراحل واگذاری امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال به درخواست و تمایل مسوولان شرکت یاسین‌پیشرو به این شرکت انجام شود اما به هر دلیلی این اتفاق رخ نداده بود تا سوء تفاهم‌ها و اتفاقات عجیب و قریب روز 13 اسفند در سالن شهید حیدریان قم رخ بدهد و با پایان جلسه عصر امروز که نزدیک به چهار ساعت در اداره کل ورزش و جوانان قم به طول انجامید، سرانجام این کار صورت گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار