فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت :
سرهنگ رحیم مهدی زاده روز دوشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه ویژه اعضای پلیس افتخاری زن در بندر آستارا گفت : مشارکت مردم و روحیه مسوولیت پذیری شهروندان گامی موثر و مهم در تامین امنیت پایدار است.
کد خبر: ۳۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 25 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، سرهنگ رحیم مهدی زاده روز دوشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه ویژه اعضای پلیس افتخاری زن در بندر آستارا گفت : مشارکت مردم و روحیه مسوولیت پذیری شهروندان گامی موثر و مهم در تامین امنیت پایدار است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 52 نفر پلیس افتخاری 30 نفر زن و 22 نفر مرد هستند ، افزود : پلیس افتخاری پشتوانه توانمند ناجا در تامین نظم و امنیت اجتماعی است.

وی نقش نیروی انتظامی را علاوه بر برقراری نظم و امنیت ، توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز عنوان کرد و گفت : پلیس های افتخاری همواره باید حسن خلق و رعایت احکام شرعی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند که توجه به این نکات از شرایط عضویت در پلیس افتخاری است.

وی با بیان اینکه پلیس های افتخاری همواره باید با تاسی از سیره معصومین در انجام ماموریت های محوله با عزمی راسخ توام با حسن خلق پیش بروند ، اظهار کرد : پلیس ایجاد کننده و مولد امنیت پایدار در جامعه است و این امنیت به مدد تلاش های بی وقفه و ایثارگری های مجاهدان در راه خدا به دست آمده و ما باید قدردان این نعمت ارزشمند الهی باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در ادامه از اقدامات پلیس آستارا در هفته جاری خبر داد و بیان کرد : در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب ، طرح نظارت و کنترل بر اصناف در شهرستان آستارا اجرا شد.

سرهنگ مهدی زاده افزود : ماموران نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از مجموع 780 واحد صنفی به طور محسوس و دو هزار و 750 واحد به صورت نامحسوس بازرسی کرده و در جریان آن 25 واحد صنفی متخلف را به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و فعالیت بدون مجوز و پروانه کسب پلمپ کردند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی درصدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است ، یادآور شد : از شهروندان آستارایی خواستاریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار