سردار سلامی در مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای خیبر و بدر در تبریز؛
مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای بدر و خیبر پنجشنبه 19 اسفند در مصلی تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 09 March 2017
ایران هم مستقل،هم آرام وهم مقتدر است/ درقلب یک جنگ جهانی اقتصادی هستیم/امروز درشرق مدیترانه عجز و ناتوانی آمریکا وهم پیمانانش کاملا مشهود است/زمان زیادی تا آشکار شدن درماندگی دشمن نمانده است
 
به گزارش تابناک تبریز، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شخصیت اسطوره ای و آسمانی امام در تاریخ اسلام و ایران گفت:امام (ره) نظام موازنه جهانی را تغییر داد و نهضتی برای پایان دادن به برتری جویی کفار ازمسلمانان آغاز کرد.

وی اضافه کرد،رهبر معظم انقلاب با بصیرت و نفوذ درقلبها سناریوها و فتنه های شوم برای بازگشت مجدد استعمار را  برملا وخنثی کرده اند.

سردارسلامی تصریح کرد،تنها رهبری که در عصر امروز از کرامت مسلمانان دفاع می کند و جبهه های وسیعی را جهت مقابله با سلطه طلبان راهدایت می کند امام خامنه‌ای است.

سردا سلامی ابراز داشت،آذربایجان در تحولات عظیم اسلام و ایران نقش پیشتازی داشته است؛29بهمن ماه هرسال نشانگر اوج شکوه پیشگامی آذربایجان است.

وی ادامه داد،آذربایجان سرزمین عالمان بزرگ وهمچنین سرزمین مروجان علوی وشهیدان اسطوره ای است؛ حرکت باعظمت 8دی مردم تبریز نمونه بارزی از آگاهی مردم این خطه درمقابل فتنه  88است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه شهیدان ستاره های پرفروغ دیار آذربایجان هستند خاطرنشان کرد لشکرعاشورا یک لشکر خط شکن بوده واین لشکر به فرماندهی شهید مهدی باکری همه دشمنان رابه وحشت می انداخت.

وی اضافه کرد،نوع فرماندهی ومدیریت شهید باکری تجلی مدیریت زیبا و خاضعانه با زیردستان است.

وی اذعان کرد،سخت ترین کار برای انسان این است که از موجودیت خودعبور کند و این شهیدان بودند باعث شده اند ایران اسلامی در قلب آتش با امنیت کامل حرکت می کنند.

وی تاکیدکرد،ایران هم مستقل،هم آرام وهم مقتدر است؛ایران کشوری است که با الگوی شهادت وجهاد حرکت می‌کند درمقابل هیچ امپراتوری اظهارشکست نمی کند.

سردار سلامی به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت :دنیا همه دروازه ها را به روی مابسته بود، ایران قلیل مستضعفین روی زمین بود وهمه حمله می کردند و سلاح دفاعی ازخود نداشتیم و همچنان باور پیروزی درآن جنگ سخت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه یادآور شد:40 سال است دشمنان جهانی ازهمه طرف به ایران حمله می کنند ولی ماقوی شده ایم و امروز درحد بی سابقه همه جهان جمع شده است وجنگ اقتصادی را با تمام قدرت برایران تحمیل کرده است.

وی اضافه کرد،ایران درقلب یک جنگ جهانی اقتصادی به هیچ عنوان یک سیمای مغلوب به خودنگرفته است وهمچنان در پیشرفت خود متوقف نشده است.

سلامی تصریح کرد،ایران قرار بود درمیدان آرزو های دشمن از صفحه سیاسی وجغرافیایی حذف شود ؛ آن چه درقلب دشمن می گذرد وآن چه بیان می کند کاملا متفاوت است.

وی تصریح کرد،امروز درشرق مدیترانه عجز و ناتوانی آمریکا وهم پیمانانش کاملا مشهود است و از ترس حزب الله پنهان شده اند؛و همچنان امروز درآن باریکه کوچک غصب شده با دیوار های بتنی بلند مرتبه پوشانده است تا ازورود یک جوان مسلمان به آن جلوگیری کند واین همه ی ابهت قدرت تراکمی استکبار است.

سلامی ابراز کرد،رئیس جمهور جدید امریکا ازپوسیدگی ارتش آمریکا می‌گوید وبیش ازدو سوم هواپیماها آمریکا فرسوده است،اینها اذعان دولت آمریکا است.
 
وی اضافه کرد،اقتصاد حال حاضر آمریکا و اروپا قادر به اداره هزینه های جاری خود نیستند ودشمنان ما در کشیدن نفس های آخر باچهره افسرده وسرشکسته است و همچنین بدهی آمریکا از تولید ناخالص داخلی گذشته است علیرغم اینکه آمده بودند ایران رافلج کنند.

سلامی در پایان گفت ، زمان زیادی تا آشکار شدن درماندگی دشمن نمانده است واین باپایداری ملت ایران محقق می شود؛قدرت دفاعی ایران مسلط است وهر دشمنی بخواهد دست درازی کند باقدرت با آن مقابله می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :