فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف 111 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری 2 سوداگر مرگ در محور چرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 25 May 2015
به گزارش فارس سیروس فتحی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی فعالیت و تحرکات سوداگران مرگ و آن دسته از افرادی که از طریق قاچاق مواد مخدر اقدام به سودآوری می‌کنند، مشخص شد یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان فعالیت دارد.

وی افزود: پس از چند ماه تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی و تحقیقات میدانی توسط کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد سردسته این باند مقدار زیادی مواد مخدر را در حوالی کاشان تحویل گرفته و درصدد انتقال آن به شهر ورامین است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ادامه داد: پس از اخبار به‌ دست آمده از تحرکات قاچاقچیان مبنی بر اینکه اعضای باند با تغییر زمان حرکت سعی در فریب ماموران دارند، به همین منظور با هماهنگی به عمل آمده با مراجع قضایی دو تیم عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با خودروهای پوششی و نامحسوس به محور قم ـ گرمسار اعزام شدند.

فتحی تصریح کرد: با اتخاذ تدابیر و تمهیدات اطلاعاتی این محور تحت کنترل و پوشش اطلاعاتی قرار گرفت و سرانجام در نزدیکی یکی از مجتمع‌های خدماتی یک دستگاه خودرو پژو با دو سرنشین شناسایی شد.

وی ادامه داد: با تعقیب نامحسوس متهمان، خودرو مذکور در نزدیکی چرمشهر با شگردهای خاص پلیسی متوقف و پس از بازرسی 111 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 85 گرم شیره تریاک از داخل و صندوق عقب خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به دستگیری هر دو قاچاقچی، با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان خطاب به افراد فرصت‌طلب و قانون‌شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار