سرمربی تیم گسترش فولاد گفت:ما توهین نمی کنیم و اجازه هم نیم دهیم اما نمی شود که با یک سوت این ور و ان ور کرد.
کد خبر: ۳۹۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ 10 March 2017
فراز کمالوند در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: بسیار ناراحت هستیم و نمی خواستم در کنفرانس حضور داشته باشم. آقای کامرانی فر جواب بدهد. چرا قضاوت را به داور هایی می دهیم که 5 بازی قضاوت می کند و در هر بازی اشتباه می کند. بازیکن اشتباه کند دیگر بازی نمی کند. مربی بد کار کند دیگر برکنار می شود. ما داشتیم سهمیه می گرفتیم و حالا در شرایط سختی هستیم. ما توهین نمی کنیم و اجازه هم نیم دهیم اما نمی شود که با یک سوت این ور و ان ور کرد.

وی در ادامه افزود: فروزان سه بار خودش را روی زمین انداخت. دهنوی بیرون نمی رفت. هند میرهانی هاشمی اگر پنالتی نبود چه بود. ما که حرف بزنیم به کمیته انضباطی می رویم و هیچ چیز نمی گوییم. ما دنبال حق مان هستیم. اقایان اصفهانیان و کامرانی فر حق ما را بدهند اگر جواب ندهند من طور دیگری برخورد می کنم. صبرم لبریز شده است. باید داور را محروم کنند. از فرد به دنبال محروم کردن شریفی،داور بازی هستم. گزک دست کسی نداده ام. در عین آارامش از فردا دنبال این هستم. 13، 14 میلیارد یک نفر هزینه می کند و با یک سوت همه را به باد می دهند.

سرمربی گسترش فولادخاطرنشان کرد: در بازی با پدیده صدای فردوسی پور را هم در آوردند. اقای ممبینی! چرا دروغ می گویی. چون خودت ناظر بازی بودی باید دروغ بگویی. روی حسینی خطا شد و داور نگرفت.  به کجا ببریم فریادمان را. چون تماشاچی نداریم باید سرمان را ببرند.

کمالوند در پایان گفت: کلا دو یا سه دفعه صبا به محوطه ما آمد. کلا بازی دست ما بود. امین درویشی و رضا خالقی فر از یک قدمی گل نمی زنند. داوری امروز روی اعصاب من بود. 21 سال است داوری می کنم و چنین داوری ندیده بودم. حرف هم بزنیم محرومی می شویم. شکایت می کنیم. بیرون زمین حرف می زنیم./کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار