به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و به منظور تجلیل از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر دانشگاه یزد، مراسمی با عنوان جشن ایثار در دانشگاه یزد برگزار شد .
کد خبر: ۳۹۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 11 March 2017
به گزارش تابناک یزد،«احمد ابراهیمی» ريیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در اين مراسم با تبریک 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید، گفت: از سال 1383 روز تاسیس بنیاد شهید به نام روز شهید و ایثارگر نام‌گذاری شده است .

وی افزود: در حال حاضر این علم و دانش است که حرف اول را می‌زند و دیگر جنگ و قدرت در کار نیست.

وی به دانشجويان توصيه كرد كه در کارهای خود برنامه‌ریزی درستی داشته باشند تا به اهداف خود برسید .

ابراهيمي تصریح کرد: خوشبختانه 13 نفر از دانشجوبان جامعه ایثارگری استان جزء نخبگان هستند و شما نیز می‌توانید با تلاش زیاد به آنها بپیوندید .

دکتر «محمدعلی سلمانی مروست» مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه یزد نيز ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید، گفت: این مراسم از سوی ستاد شاهد کانون ایثار و با همکاری بنیاد شهید و معاونت دانشجویی دانشگاه یزد برگزار شده است .

وی با اشاره به تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه گفت: در این مراسم از ۴۴ دانشجوی برتر شاهد و ایثارگر در زمینه‌های علمی، پژوهشی و ممتاز تجلیل می‌شود .

«مسعود حسن آبادی» دانشجوی نابینای کارشناسی ارشد رشته حقوق از دانشگاه تهران که حافظ کل قرآن کریم است نیز در این مراسم به ارائه عوامل موفقیت خود پرداخت و توکل برخدا، دعای پدر و مادر و تلاش و پشتکار را از جمله این عوامل دانست .

در پایان مراسم از دانشجویان برتر شاهد و ايثارگر دانشگاه تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار