فرماندار تبریز:
فرماندار تبریز گفت: در کشور ما سالانه یک میلیون 200 هزار نفر به افراد جویای کار اضافه می شود و این در حالی است که دولت توان ایجاد 700 هزار شغل را دارد.
کد خبر: ۳۹۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 13 March 2017
به گزارش تابناک تبریز، رحیم شهرتی فر در گردهمایی روساء و مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: دستگاه تعلیم و تربیت مختص گروه یا قشر خاصی نیست و باید همه اقشار جامعه در اداره کرد این نهاد تعیین کننده دخیل باشند.

وی با بیان اینکه نمود تحول تعلیم و تربیت در استان ارتقا رتبه کنکور از رتبه 16 به دومی کشور است ، گفت : عملکرد دولت در زمینه‌های مختلف به خصوص در دستگاه تعلیم و تربیت چشمگیر و شایان توجه است.

شهرتی فر در خصوص مسائل آموزش و پرورش اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت مختص گروه یا قشر خاصی نیست و باید همه اقشار جامعه در اداره کرد این نهاد تعیین کننده دخیل باشند.

وی با اشاره به چالش‌های فرآروی دولت ادامه داد : در کشور ما سالانه یک میلیون 200 هزار نفر به افراد جویای کار اضافه می شود و این در حالی است که دولت توان ایجاد 700 هزار شغل را دارد.

وی همچنین گفت: با تلاش‌ها و تدابیر اتخاذ شده امروز نرخ بیکاری در استان از 12.8 درصد در سال 92 به 10.2 درصد در سال 95 کاهش داشته است.

فرماندار تبریز کمک‌های داوطلبانه مردم به آموزش و پرورش را حاصل ایجاد اعتماد ، شفافیت هزینه کردها و آگاهی بیشتر اولیاء به نیازهای اساسی آموزشی در مدارس عنوان داشت و خاطرنشان کرد : در کنار نیازهای آموزشی و امکانات سخت افزاری مورد نیاز، نباید از پرورش انسان مستقل و متفکر در مدارس غافل شد ، و لازم است ابتدا روش درست اندیشیدن، تشخیص اولویت‌ها و قضاوت درست در مقابل شنیده‌ها را به کودکان و نوجوانان بیاموزیم.

در پایان سخنان فرماندار تبریز و به پاس حمایت‌های موثر و همراهی همیشگی وی در تمام برنامه های آموزشی و پرورشی ، روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان با اهداء لوح تقدیر از خدمات و حمایتهای دکتر شهرتی فر فرماندار تبریز قدردانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار