معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از راه‌اندازی ۶۸ ایستگاه فرهنگی پلیس در ایام تعطیلات نوروز ۹۶ در مبادی ورودی سطح استان و مناطق توریستی و تفریحی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 17 March 2017

به گزارش تابناک مازندران، به  نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ علیرضا باقری اظهار کرد: در راستای اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی عمومی و ارائه هشدارهای انتظامی و اجتماعی برای پیشگیری از جرائم در ایام تعطیلات نوروز 96 ایستگاه‌های فرهنگی پلیس در سطح شهرستان‌ها و مبادی ورودی استان در محورهای مواصلاتی پیش بینی و راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت گروه تبلیغی بقیه الله از طلاب حوزه علمیه قم، بسته‌های فرهنگی در قالب لوح فشرده سی دی، بروشور، تراکت و اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی و شهروندان توزیع خواهد شد.

کشف 473 میلیارد تومان کلاهبرداری‌ در استان مازندران

سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در راستای مقابله با جرائم و کلاهبرداری‌ها در طول سال جاری، ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح استان با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی بیش از هزار و 12 فقره پرونده درباره کلاهبرداری‌ها تشکیل دادند.

وی تصریح کرد: از مجموع کلاهبرداری‌ها بیش از 73 درصد پرونده‌ها کشف و بیش ازهزار و 160 متهم به کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران، ارزش ریالی کلاهبرداری را 473 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیدار با خانواده شهدا‌ یک توفیق الهی است

فرمانده انتظامی نکا در دیدار با خانواده شهدا گفت: دیدار با خانواده شهدا‌ یک توفیق الهی بوده و خانواده شهدا از بزرگ‌ترین سرمایه‌های نظام هستند.

سرهنگ هادی نصیری در این دیدار با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، فداکاری‌های خانواده شهدا در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را ستود و گفت: عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده شهدا دارد.

وی گفت: امنیت، آسایش و آرامش امروز کشور ثمره خون پاک شهدا بوده و آنان با جان نثاری خویش، موجب عزت و سربلندی اسلام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار