خردمند با اشاره به جاذبه‌های گردشگری شهرستان باشت گفت: هر ساله در فصل بهار گردشگران داخلی و خارجی زیادی از منطقه گردشگری شلالدون باشت بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۳۹۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ 18 March 2017
مدیرمیراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشت گفت: یک کاروان ۳۰ نفره از گردشگرهای آلمانی و اتریشی از منطقه گردشگری شلالدون باشت بازدید کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، رحیم خردمند با اشاره به اینکه در روز 27 اسفندماه حدود 30 توریست آلمانی و اتریشی از منطقه گردشگری شلالدون باشت بازدید کردند اظهار داشت: این کاروان از نزدیک با آداب و رسوم اصیل این منطقه از استان آشنا شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشت عنوان کرد: در این بازدید گردشگران با غذاهای محلی و به روش سنتی از این گردشگران پذیرایی شدند.

خردمند با اشاره به جاذبه‌های گردشگری شهرستان باشت گفت: هر ساله در فصل بهار گردشگران داخلی و خارجی زیادی از منطقه گردشگری شلالدون باشت بازدید می‌کنند.

وی پل تاریخی پریم را از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان باشت عنوان کرد که هر ساله مورد استقبال مسافران و گردشگران بسیاری قرار می‌گیرد.

خردمند با بیان اینکه این پل تاریخی در طول دوران گذشته تاریخ بشر، مسیری برای عبور و مرور کاروان‌ها بوده است، گفت: 13 دهنه از پل تاریخی بریم متعلق به دوران ساسانی است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان باشت ابراز کرد: این پل در سال 1380 با شماره ثبت 4400 در فهرست آثارملی به ثبت رسید و در سال‌های اخیر هشت دهنه از این پل به همراه پشت بام آن توسط این نهاد مرمت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار