استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی در آخرین روز کاری سال 95، با حضور در ساختمان خزانه معین استان، از تلاش‌های یک‌ساله مجموعه دستگاه‌های اقتصادی استان در تامین منابع مالی و وصول درآمدهای استانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۹۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 20 March 2017
به گزارش تابناک تبریز، دکتر اسماعیل جبارزاده در نشستی با مدیران کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی و رییس خزانه معین استان، گفت: در سال 95 ما در همه بخش‌ها بویژه بخش تولید و صنعت آن‌چه را که باید انجام می‌دادیم انجام دادیم و در بسیاری از بخش‌ها فراتر از انتظارات و هدف‌گذاری‌ها عمل کردیم که این نشانه عشق و علاقه مجموعه مدیریتی استان به ماموریت‌های آنهاست.

وی افزود: مطمئنا مردم استان نیز اثرات تلاش‌های مدیران را می‌بینند و با گذشته مقایسه می‌کنند و قدردان زحمات خدمت‌گزاران خود هستند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه روش‌های جدید تامین منابع مالی در عین تازگی به خوبی در استان اجرا شده، گفت: در سال 95 با حل مشکلات 1500 واحد تولیدی که بخشی از تامین سرمایه در گردش بود توانستیم مقدمات شکوفایی اقتصادی استان را فراهم کنیم و امیدوارم با تخصیص اعتبارات حوزه عمرانی شاهد تحقق اهداف در این حوزه نیز باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز در این نشست گزارشی از وضعیت حوزه تامین مالی استان در سال 95 ارائه کرد و گفت: در سال جاری نظارت بر عملیات مالی 114 دستگاه اجرایی انجام شده است.

رضا حسینی از آغاز متمرکز کردن حساب‌های دولتی استان در بانک مرکزی خبر داد و گفت: در سال 95، 81 درصد از درآمدهای مالیاتی استان تحقق و 55 درصد از اعتبارات حوزه عمرانی تخصیص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار