دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زابل گفت: 80 هزار و 803 مسافر نوروزی از 25 اسفند 95 تا هفتم فروردین ماه جاری به شهرستان زابل سفر کرده اند که نشان دهنده استقبال مردم از سفر به این شهرستان است.
کد خبر: ۳۹۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 29 March 2017
رضا کیخا آریا گفت ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان از 25 اسفند 95 فعالیت خود را آغاز کرده و تمام نیروهای دستگاههای دست اندرکار در شهرستان زابل بصورت آماده باش هستند.
وی ادامه داد: نخستین جشن استقبال از مهمانان نوروزی در فرودگاه این شهرستان همزمان با نخستین پرواز سال جدید در روز یکم فروردین برگزار شد.
وی با اشاره به اسکان مهمانان نوروزی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در این شهرستان هیچگونه مشکلی برای اقامت مهمانان نوروزی وجود ندارد.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زابل تصریح کرد: هم اینک هتل آرام، مجتمع خدماتی هامون، مجتمع پردیس و 2 مدرسه به منظور اقامت مهمانان نوروزی در این شهرستان آماده شده است.
کیخا آریا خاطرنشان کرد: همچنین با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی زابل چهار داروخانه شبانه روزی بصورت شیفتی آماده ارائه خدمات به مردم و مهمانان نوروزی در این شهرستان هستند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زابل بیان کرد: هم اینک 2 کارگاه صنایع دستی به منظور بازدید مسافران نوروزی و سایر علاقه مندان در این شهرستان دایر شده است.
وی اظهار داشت: موزه مردم شناسی شهرستان زابل نیز در این ایام همه روزه از ساعت 9 صبح تا 19 پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.
وی گفت: غرفه های فروش صنایع دستی و لوازم ضروری و نیز سوئیت هایی به منظور اقامت مهمانان در کنار مقبره 'بی بی دوست' در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زابل ادامه داد: جشنواره بازی های بومی محلی نیز در 10 فروردین ماه سالجاری در این شهرستان برگزار خواهد شد.
زابل در 205 کیلومتری شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار