حجت الاسلام افروغی : یک نکته تکان دهنده اینکه تسهیلاتی که بانکها با نرخ 17 تا 20درصد به مردم ارائه می دهند، برای بانکها 400درصد سود دارد و در واقع بانکها به صورت مافیا عمل می کنند.
کد خبر: ۴۰۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ 31 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت السلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمیی در خطبه های نماز جمعه ی این هفته بهمئی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع) گفت : امام هادی با تقیه مبارزاتش را پیش برد و شیعه را حفظ کرد و در عصری که عصر خفقان بود توانست مسیر شیعه که مسیر پر پیچ و خمی بود را حفظ کند .

افروغی خاطر نشان کرد :مقام معظم رهبری در پیام نوروزی نکاتی عرض داشتند که مختصرا نکاتی را بیان میدارم .
رهبر انقلاب گوهر امنیت را در منطقه یک مساله ای دانست که باید سپاسگذار باشیم یکی از مهمترین منطقه ها در ناامنی سوریه است که کشورهای همسایه با وجود داعش با نامنی برخورد کردند که الحمدالله در ایران عزیز امنیت کامل به برکت سربازان گمنام امام زمان عج صورت گرفت .
رقه آخرین نقطه امید داعش در سوریه
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی تصریح کرد:در حال حاضر رقه سوریه مهم ترین و استراتژیک ترین نقطه سوریه است که داعش با تمام توان در آن مبارزه می کند.

خطیب نماز جمعه افزود : شهر رقه سوریه بنا به دلایل متعددی آخرین نقطه امید تروریست های داع می باشد که تمرکز زیادی به این نقطه شده است .

ایشان افزود : ایران و روسیه نقش خود را در تعیین سرنوت سوریه به خوبی بازی کردند ، هدف اصلی ایران برقراری حکومت مردمی در این کشور است اما آمریکا هم برای عقب نیفتادن از رقبای سیاسی خود دوباره وارد بازی سوریه و شهر استراتژیک رقه شد.

وی در ادامه بیان کرد : آمریکایی ها که امپراطوری رسانه های دنیا را در اختیار دارند، سعی می کنند با حضور در رقه در تعیین سرنوشت داعش و سوریه دخیل باشند و اینگونه خود را در افکار عمومی جهانی موثر جلوه دهند.
خطیب جمعه لیکک در ادامه افزود :آمریکایی ها و هم پیمانان خود در سوریه می خواهند با حضور در رقه، آخرین ضربه را به داعش وارد کنند ؛ یا خود معدوم کننده داعش باند و یا در صورتی که شرایط لازم ایجاد شود، برای رسیدن به اهداف خود، رقه را به عنوان پایتخت رسمی داعش انتخاب کنند.
افروغی گفت:نکته دیگر اینکه آمریکا در تمامی کشورهای عربی منطقه به جز سوریه پایگاه نظامی دارد و تلاش می کند به کمک ترکیه و عربستان در صورتی که امکان نگه داشتن داعش وجود داشته باد در شهر رقه پایگاه نظامی تاسیس کند.
 خائن ترین،ربوی ترین و ظالمانه ترین قوانین در بانک های ایران
خطیب نماز جمعه شهر لیکک در ادامه با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و تاکید بر لزوم تغییر در سیستم بانکی کشور گفت:ما تا به چند مقوله وارد نشویم، توجه به تولید داخلی تمسخر آمیز است.

افروغی خاطرنشان کرد:قوانین بانکی حاکم بر کشور ما ظالمانه ترین قوانین هستند و بانکهای ما ربوی ترین سیستم بانکی دنیا می باشند و هیچ سازمان قانونی در کشور به اندازی بانکها به مردم ظلم و خیانت نمی کند.

وی گفت: خیانتی که سیستم بانکی ما به تولید وارد می کند هیچ سازمان دیگری وارد نمی کند ،سیستم ربوی حاکم بر بانکهای ما تولید را نابود می کند.

افروغی افزود: یک نکته تکان دهنده اینکه تسهیلاتی که بانکها با نرخ 17 تا 20درصد به مردم ارائه می دهند، برای بانکها 400درصد سود دارد و در واقع بانکها به صورت مافیا عمل می کنند.

افروغی افزود : ما در کشور به مدیران دلسوز و توانمند نیاز داریم ؛ این افراد هر چند در سازمان های ما تعداد اندکی هستند اما فضا برای ورود افراد توانمند در کشور محدود است.

خطیب نماز جمعه لیکک در ادامه افزود: بهترین روش توجه به تولید داخل همین فتوای مقام معظم رهبری است که فرمود:تا کالای مشابه داخلی تولید می شود ورود مشابه داخلی به کشور حرام است.
در بحث اعداد و ارقام تورم درست است اما ما باز هم به نفت تکیه دادیم که این یک مشکل بزرگ است .
نکته دیگر در بحث شوراها است که سعی کنید نیروی های شاخص را وارد به عرصه شورا کنید و به هر کس نگویید که که وارد عرصه انتخابات شورا بشود سعی کنید انسانهای توانمند و دارای کارنامه درخشان را وارد این عرصه کنیم و به او رای بدهیم .

انتهای پیام/روانان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
اکثر بانک ها ربا خور ند شکی نیست حاج اغا درست گفتند.
شیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
چرا فقط حرف میزنند...پس عمل کنند...مگه.این مسولین کیاهستند...حاج اقا شما باید اول از خودتون شروع کنید...کافی فقط مراجع ی فتوا بدن
زیور چندکاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
سلام و خسته نباشید خدمت حاج آقا افروغی .گل گفتی خدا حفظت کنه .این دوره که نامزدها تعرفه ها را دزدین مردم بدبخت که رای ندادن .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار