حجت‌الاسلام جمشیدپور:
مسئول اوقاف و امور خیریه کهک از حضور 45 هزار زائر نوروزی در بقاع متبرکه این بخش خبر داد و گفت: در این بین بیش از 3500 نفر از مسافران از اسکان موقت در بقاع متبرکه کهک برخوردار شدند.
کد خبر: ۴۰۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۶ 04 April 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام رحمت جمشیدپور با اشاره به حضور گسترده شهروندان قمی و گردشگران نوروزی طی ایام عید در کهک اظهار کرد: بر این اساس بیش از 45 هزار نفر طی روزهای 28 اسفند تا پایان طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این بخش حضور یافتند.

وی افزود: طرح اسکان موقت زائران نوروزی هم در دستور کار اداره اوقاف کهک قرار داشت و بر این اساس تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای اسکان در بقاع متبرکه کهک فراهم شد.

مسئول اوقاف و امور خیریه کهک با بیان اینکه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای این منظور از مدت‌ها پیش آغاز شد خاطرنشان کرد: 40 اتاق در قالب سه زائرسرا برای ارائه خدمات اسکان طی برگزاری طرح آرامش بهاری نوروز 96 تجهیز شدند.

وی ادامه داد: این زائرسراها در جوار بقاع متبرکه امامزادگان نورعلی(ع)، هادی(ع) روستای وشنوه و شاه اسماعیل(ع) احداث شده‌اند.

جمشیدپور عنوان کرد: طی برگزاری طرح آرامش بهاری بیش از 3500 نفر از مسافران نوروزی از خدمات اسکان در بقاع متبرکه کهک بهره‌مند شده‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار