سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده تردد خودرو گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی دراستان بوشهر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۴۰۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 05 April 2017
ناصر امیرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر  با بیان اینکه خدمات قابل توجهی به گردشگران نوروزی در استان بوشهر ارائه شد اظهار داشت: ستاد تسهیلات خدمات سفر استان بوشهر امسال اقدامات خوبی برای استقبال از مسافران نوروزی انجام داد به گونه‌ای که در شهرهای گردشگرپذیر استان بوشهر با افزایش کمی و کیفی مسافران مواجه شدیم.

امیرزاده با بیان اینکه شعار امسال نوروز، نوروز متفاوت با خدمات متفاوت بود افزود: امسال مشکل پارکینگ و ترافیک با احداث پارکینگ در شهری چون گناوه بر طرف شد.

وی از افزایش تفریحات دریایی در استان بوشهر خبرداد و  تصریح کرد:در نوروز 96 استقبال خوبی از گردشگری دریایی شد و بیشتر مسافران استان بوشهر، بخشی از تفریحاتشان را به تفریحات آبی و دریایی اختصاص دادند.

سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه این استان در جذب بیشترین گردشگر جزو سه استان برتر انتخاب و معرفی شد گفت: طبق آمارها استان بوشهر در نوروز 96 جزء سه استانی است که بیشترین حجم پذیرش مسافران را به خود اختصاص داده است.

امیرزاده از افزایش 10 درصدی تردد خودروهای گردشگران به استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد:  سامانه تردد شمار خودرو در استان بوشهر گواه افزایش 10 درصدی ترددها به استان است به گونه‌ای که شهرهای گناوه، دیلم، بوشهر و دشتستان رتبه نخست تا چهارم پذیرش گردشگر را  در استان بوشهر به خود اختصاص داده است.

وی  با بیان اینکه در سال‌های گذشته بیشترین ورودی گردشگران به استان بوشهر از محور کنارتخته به دالکی بود افزود: نوروز امسال شمال استان بوشهر بیشترین حجم ورودی به استان بوشهر ثبت کرده و خروجی استان بوشهر نیز از سمت محور دالکی به کنار تخته بود که نشان دهنده برنامه ریزی خوب مسافران است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار