یک دستگاه خودرو سواری سمند که از گناوه به سمت یاسوج در اصفهان در حرکت بود، در کفی “دارشاهی” با یک دستگاه پیکان سواری که در حال دور زدن بود برخورد کرده است اما شاهدان عینی قرائت دیگری از این حادثه نموده اند.
کد خبر: ۴۰۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ 08 April 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خبری از تصادف یک دستگاه سمند با خودروی پیکان موجب مرگ راننده ی پیکان و مصدومیت دیگر سرنشین آن شد .
درحالی که رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد ، در گفتگویی علت حادثه را اینگونه بیان کرد که یک دستگاه خودرو سواری سمند که از گناوه به سمت یاسوج در اصفهان در حرکت بود، در کفی "دارشاهی” با یک دستگاه پیکان سواری که در حال دور زدن بود برخورد کرده است اما شاهدان عینی قرائت دیگری از این حادثه نموده اند.
سرهنگ اسفندیار تباشیر در تشرح این حادثه به صبح زاگرس گفت : خودرو پیکان در حال دور زدن برای رفتن به روستای "دارشاهی” بود که خودرو سمند به علت سرعت غیر مجاز با پیکان برخورد کرد که در این حادثه یک سرنشین پیکان فوت و راننده نیز مصدوم شد.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد افزود: بعد از برخورد با پیکان خودرو سمند به علت سرعت بالا و توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه با چند دستگاه خودرو دیگر که در کنار جاده پارک بوده اند، برخورد کرد و موجب خسارت به این خودروها شد و خوشبختانه کسی در این خودروها وجود نداشت.
 
قرائت یک شهروند خبرنگار از تصادف
پایگاه خبری"ترنم دنا”، در خصوص این تصادف از قول شهروند خبرنگار خود نوشت : یک دستگاه سواری سمنددر جاده ترانزیتی یاسوج به اصفهان به صورت رخ به رخ با یک دستگاه سواری پیکان برخورد کرد که در نتیجه این حادثه راننده سواری پیکان در دم فوت و سرنشین دوم خودروی پیکان نیز به شدت مجروح گردید.
این حادثه که در بعد ظهر دیروز در جاده یاسوج به اصفهان به وقوع پیوست تنها بر اثر سرعت زیاد راننده "شوتی” که در خودروی خود بار قاچاق پتو حمل میکرد، منجر به فوت راننده خودروی پیکان و مجروح شدن سرنشین دیگر شد.
بنا به این گزارش ، خودروی سمند نیز با همکاری مردم و پیگیری پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ وسایل نقلیه در شهر سیسخت منتقل  شد.
 "شوتی " واژه ای است که برای برخی خودروهای حمل کالای قاچاق ،به کار برده می شود که چند سالی است ، مرتبا در جاده ی یاسوج به اصفهان تردد می کنند و بسیار مواردی بوده که باعث حوادثی وحشتناک در این مسیر ترانزیتی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار