فرمانده انتظامي استان:
فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه وقوع جرایم احساس ناامني را در جامعه دامن مي زند گفت: باید فرصت هاي ارتكاب جرم را با به كارگيري راهكارهاي پيشگيرانه از بين ببريم.
کد خبر: ۴۰۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 09 April 2017
فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه وقوع جرایم احساس ناامني را در جامعه دامن مي زند گفت: باید فرصت هاي ارتكاب جرم را با به كارگيري راهكارهاي پيشگيرانه از بين ببريم.
 
سردار "علي اكبر جاويدان" در اولين جلسه كميسيون شوراي عالي تحول كوپ استان گفت: در يك جامعه پيشرفته و سازمان يافته مبتني بر قانون، وجود نظم و انضباط اجتماعي به عنوان اساسي ترين عامل توسعه كشور در بخش هاي مختلف به شمار مي رود.

وي بي انضباطي اجتماعي را به عنوان يكي از مهمترين عوامل وقوع آسيب هاي اجتماعي در جامعه عنوان كرد و گفت: اگر شرايط انضباط اجتماعي به شكل نادرست در جامعه حاكم شود آن گاه شاهد وقوع هنجارهاي نادرست و جرم خيز از اين وضعيت خواهيم بود.

وي با بيان اينكه وقوع جرم، احساس ناامني در جامعه ايجاد مي كند اظهار داشت: بايد با به كارگيري راهكارهاي پيشگيرانه فرصت هاي ارتكاب جرم را از بين ببريم.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به خدمت رساني پليس در حوزه كلانتري ها به شهروندان تصريح كرد: كلانتري ها سرانگشتان نيروي انتظامي در خدمت رساني به مردم به حساب آمده و كاركنان اين حوزه بايستي از سعه صدر و اخلاق حسنه برخوردار باشند.

وي با بيان اين كه در رويكرد جديد تحولي، نيروي انتظامي كوشيده خدمات انتظامي را از كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها منفك و به بخش‌هاي ديگر محول کند، افزود: تمام تلاش كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها با اجراي گشت‌هاي پيشگيري خودرويي و موتوري معطوف به تقويت حضور انتظامي در سطح جامعه و حل مشكلات قضائي و پاسخگويي به نيازمندي‌هاي پليسي مردم مي‌شود.

وي بهره گيري از سامانه هاي فناورانه و ثبت اقدامات در سامانه رخدادهاي انتظامي را در خروجي ماموريت ها بسيار مهم و تاثير گذار عنوان كرد و گفت: افزايش توان خروجي ماموريت ها در حوزه كلانتري ها و پاسگاه ها علاوه بر ارتقاء امنيت در جامعه موجب افزايش رضايتمندي مردم از عملكرد پليس مي شود.

سردار جاويدان با بيان اينكه پليس به عنوان نهاد حافظ امنيت، مهمترين وظيفه‌اش ساماندهي امور انتظامي جامعه به منظور برقراري نظم و امنيت عمومي است، گفت: بخش عمده‌اي از جلوه و نمود عملكرد پليس در كلانتري‌ ها و پاسگاه ‌هاي انتظامي تبلور مي ‌يابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار