رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاندیدای ریاست جمهوری صرفا نباید ایرانی‌الاصل و متدین باشد، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید مدیر و مدبر و از رجال سیاسی و مذهبی باشند.
کد خبر: ۴۰۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 16 April 2017
به گزارش تابناک : علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 27 فروردین ماه) با اشاره به سیل اخیر در استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و زنجان که تخریب زیادی به دنبال داشت، گفت: به ویژه در آذربایجان شاهد تلفات زیادی بودیم و آخرین آمار حدود 41 نفر کشته را اعلام کرد که ضایعه تأسفباری است و ما مجلس شورای اسلامی با خانواده محترم جانباختگان همدردی کرده و به آنها تسلیت عرض می کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: لازم است به دنبال این حادثه دستگاه های اجرایی همانطوری که رهبری معظم دستور دادند با شدت و تمام قوا تلاش کنند که آن را کنترل و به آسیب دیدگان کمک کرده و برای جبران خسارات به وجود آمده راه حلی سنجیده شود.
وی ادامه داد: همچنین در اینجا از کمیسیون عمران می خواهم هیأتی را به محل حادثه اعزام کرده و به موضوع رسیدگی کنند که هم کمک رسانی به مردم در اسرع وقت و به خوبی انجام شود و هم علت بروز حادثه به این شکل ریشه یابی شده و گزارش آن به مجلس ارائه شود.
 



منبع : میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار