فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب از دستگيري عاملین تيراندازي در يکي از محله های اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 17 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، "سرهنگ بهروز سرتیپ نیا" در تشريح اين خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوريت هاي پليس 110 شهرستان مبني بر وقوع يک مورد تيراندازي در يکي از محله های  شهرستان و مجروح شدن یک نفر ، ، اکیپی ویژه از ماموران انتظامی شهرستان سریعا وارد عمل شد.

وي افزود: پس از حضور ماموران در محل  و تحقیق از اهالی محل عامل تيراندازي که  که یک مرد 45 ساله بود شناسايي و در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

سرهنگ سرتیپ نیا با اشاره به اینکه علت تیراندازی اختلاف خانوادگی بوده، اظهار داشت: از متهم یک قبضه اسلحه غیر مجاز به همراه تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد.

وي عنوان کرد: انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب با اقتدار تمام با افرادي که اقدام به ايجاد ناامني و رعب و وحشت در شهرستان کنند برخورد قاطع و قانوني مي کند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اينکه امنيت يك توليد اجتماعي است و شهروندان مي بايست به سهم خود در توليد امنيت در جامعه با پليس مشاركت کنند، از مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات را با پلیس در میان بگذارند و پلیس را در همه حال محرم خود بدانند و ما را در تامین هر چه بیشتر امنیت شهرستان یاری نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار