کد خبر: ۴۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 30 May 2015
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: آموزش های تحکیم خانواده و فرزند پروری با حضور استادان دانشگاه و معلمان آموزش و پرورش به خانواده های تک فرزند مقطع ابتدایی ارائه می شود.

به گزارش ایرنا زهرا ساعی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ارائه این آموزش ها در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون ابلاغ سیاست های جمعیتی انجام می شود.

وی گفت: آموزش های تحکیم خانواده و فرزند پروری نیز که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است با تعیین گروه سنی خاص در یکی از مدارس تهران به عنوان نمونه ارائه خواهد شد و پس از کسب نتایج مثبت این آموزش ها در کل مدارس استان تهران ارائه می شود

ساعی با اشاره به تشکیل کارگروه بهداشت و سلامت در امور بانوان استانداری تهران از سال گذشته گفت: این کارگروه ارتقاء و توان افزایی خانواده های استان تهران پیرامون بهداشت و سلامت را اولویت کاری خود قرار داده است.

وی پیشگیری را مهمترین رویکرد کارگروه بهداشت و سلامت بانوان استان تهران عنوان کرد و افزود: این موضوع با بهره گیری از استادان دانشگاه های علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی تهران و دانشگاه الزهرا(س) و از طریق ارائه آموزش پیگیری می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران ادامه داد: حوزه بلوغ و مخاطرات آن نیز جزو برنامه های دیگر کارگروه سلامت و بهداشت بانوان استان تهران است که در فاز بعدی آموزش ها قرار خواهد گرفت.

مشاور استاندار تهران در امور زنان و خانواده گفت: ارائه آموزش های توانمند سازی بانوان در حوزه بهداشت و سلامت در دو فاز کوتاه مدت و بلند مدت انجام خواهد شد و مسائل حاد و بحرانی نیز با سایر راهکارها مورد توجه قرار خواهند گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار