فرماندار شهرستان جوانرود گفت:با توجه به اینکه این شهرستان درگیر جنگ تحمیلی بود از سرمایه گذاری اساسی و عمده بزرگ و متوسط باز ماند است.
کد خبر: ۴۱۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 21 April 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، آرش لهونی درشورای اداری این شهرستان با حضور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات ،اظهار داشت: شهرستان جوانرود یکی از شهرهای قدیمی و دارای مردمان با اصالت است و از ابتدای شکل گیری نظام تاکنون دولت های مختلف خدماتی را به مردم شهرستان جوانرود ارایه کرده اند.

وی خاطر نشان کرد:اولویت اصلی ما بیکاری جوانان در شهرستان است که در سند کوتاه مدت سه ساله نیازهای شهرستان را مشخص و در راستای توسعه ی جوانرود، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

لهونی ادامه داد: قبل از انجام‌هر اقدامی مسئله ی امنیت مدنظر بوده که با همکاری همه ی عوامل وضعیت مطلوبی در زمینه ی امنیت و آرامش شهرستان ایجاد شده است، که براساس گزارش دادگستری ۶۰ درصد پرونده های ورودی دادگاه ها کاهش یافته است که این آمار شاخص بسیار خوبی است.

فرماندار شهرستان جوانرود تصریح کرد:با توجه به اینکه پروژه های عمرانی خوبی در شهرستان انجام شده ، که بیش از یک میلیون نفر مسافر کوتاه مدت از اماکن دیدنی شهرستان سالیانه بازدید می کنند، که این به صورت کوتاه مدت است، که اگر شرایطی مهیا شود با توجه به آمار بالای بیکاری در شهرستان اگرمسافران بیش تر از سه روز در شهرستان بمانند، می توانیم شغلی مطلوب برای جوانان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد جمعیت شهرستان در شهر جوانرود ساکن هستند، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در ورودی شهر ستان از حیث بهسازی، فضای سبز واصلاح انجام شده است، که در حوزه ی بهداشت و درمان نیز بیش از ۸۰ میلیارد ریال صرف خرید تجهیزات و تکمیل پروژه های درمانی - بهداشتی شده است.

فرماندار شهرستان جوانرود اظهارداشت: تصفیه خانه شهرستان از سه سال گذشته تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که دو مجموعه ی مسکن مهر هفتصدو ۴۰ واحدی و مجموعه ی دیگر با هفتصدو ۶۰ واحد در دست اجرا و واگذاری بوده که مجموعه ی هفتصدو ۴۰ واحدی به متقاضیان واگذار و  دویست و بیست واحد از مجموعه ی هفتصدو ۶۰ واحدی به متقاضیان واگذار شده است، که تا سه ماه آینده واحدهای باقی مان ه تکمیل و تحویل داده  می شوند.

 لهونی در پایان گفت: در حوزه ی فرهنگ و هنر نیز یک ساختمان با ظرفیت دویست وبیست نفر نیمه کاره رها شده بودو امکاناتی برای نمایش فیلم نداشت،  که باید ساخته و نیاز مردم در این زمینه رفع شود،‌ و نیازمندی های مردم فراوان است که ما نتوانسته ایم همه ی مشکلات مردم را رفع کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار