رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تعهدات وزارت صنعت، معدن و تجارت در طرح های با پیشرفت بالای ۶۰درصد در استان به طور کامل محقق شد.
کد خبر: ۴۱۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 22 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، بهروز اسودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با اجرا وتکمیل بیش از پنج هزار و ۴۰۰ طرح صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰درصد، ۱۰۰۰ درصد تعهدات و اهداف دولت در قالب طرح رونق تولید در استان سمنان محقق شد.

بهروز اسودی مدیرکل معدن، صنعت و تجارت استان سمنان

وی با بیان اینکه تعداد طرح های صنعتی دارای پیشرفت بیش از ۶۰ درصد که تکمیل شده ۱۱۷ مورد بوده است، افزود: این طرح ها با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال طی سال گذشته پروانه بهره برداری دریافت کرده اند و فرصت اشتغال حدود دو هزار و ۲۰۰ نفر در استان فراهم شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه مسئولیت تکمیل و راه اندازی ۳۶ طرح مهم ملی برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است، خاطر نشان کرد: در راستای اهداف اقتصادی مقاومتی سه طرح مهم و ملی در استان تکمیل و راه اندازی شد.

اسودی اظهار داشت: با راه اندازی سه طرح مهم و ملی در استان که با سرمایه گذاری حدود هشت هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر فراهم شده است.

وی با اشاره به تمرکز و توجه خاص مقام معظم رهبری در بحث تولید واشتغال در سال جدید تصریح کرد: بخش صنعت، معدن و تجارت یکی از حوزه هایی است که از ظرفیت قابل توجهی برای افزایش تولید، رشد اقتصادی واشتغال برخودار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار