مدیرکل محیط زیست استان فارس با اشاره به روز جهانی محیط زیست گفت: نمایشگاه عکس "حیات وحش" در مرکز شیرازشناسی برپا می‌شود.
کد خبر: ۴۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 30 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:حمزه ولوی با اشاره به برنامه‌های روز جهانی محیط زیست اظهار داشت: شعار امسال این روز " هفت میلیارد رویا یک سیاره، با احتیاط مصرف کنید" است و برای گرامیداشت محیط زیست یک هفته از 16 تا 22 خرداد ماه برنامههای متنوعی در استان فارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه عکس " حیات وحش" در مرکز شیرازشناسی یکی از برنامه‌های هفته گرامیداشت محیط زیست است، گفت: ارائه لانه پرندگان به صورت رایگان به شهروندان یکی دیگر از برنامه‌های این هفته است که توسط تشکل‌های حامی محیط زیست انجام می‌شود.

مدیرکل محیط زیست استان فارس افزود: جشنواره کودک، پاکسازی محیط زیست توسط تشکل‌ها و گروه‌های مردم نهاد و بازدید رایگان از موزه پارک ملی بمو از دیگر برنامه‌های این هفته است.

ولوی با اشاره به نقش تکنولوژی‌های نوین در حفاظت از محیط زیست خاطرنشان کرد: برای کنترل، پایش و سرشماری مناطق تحت اشراف محیط زیست از پهپاد استفاده می‌شود که در سفر رئیس جمهور از سه پهپاد محیط زیست در استان فارس رونمایی شد.

وی به جلسه با مسئولان hst واحدهای صنعتی اشاره و تصریح کرد: مسئولان hst حفظ و حراست محیط زیست و تامین سلامت و ایمنی کارکنان واحدهای صنعتی را برعهده دارند و ملاحظه همزمان موضوعات ایمنی، بهداشت و محیط زیست به دلیل ایجاد تعادل فنی و اقتصادی سبب افزایش توسعه پایدار میشودو هدف از برگزاری این جلسه افزایش تعامل با صنعت برای کاهش آلایندگی‌ها است.

مدیرکل محیط زیست استان فارس با اشاره به اینکه در این جلسه محیط زیست مواضع خود را بیان می‌کند، اظهار داشت: تا زمانی که همکاری متقابل بین صنعت و محیط زیست شکل نگیرد مسئله آلودگی‌های محیطی برطرف نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار