فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از شناسایی و انهدام باند سارقان قطعات خودرو با ۱۳ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲ 10 February 2015

جهرم

سرهنگ ملک زاده:مأموران انتظامی کلانتری 11 جمهوری اسلامی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی متوجه دو فرد شدند که به‌صورت مشکوک در حال باز کردن زاپاس خودروی نیسان هستند

سرهنگ ملک‌زاده افزود: متهمان به‌محض مشاهده مأموران، با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به فرار کردند، اما پس از تعقیب و گریز توسط مأموران دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه در تحقیقات و بازجویی‌های به‌عمل‌آمده از متهمان در پلیس آگاهی، 13 فقره سرقت قطعات خودرو از آنان کشف شد، تصریح کرد: دراین‌ارتباط سه نفر دیگر از اعضای این باند و همچنین یک نفر مال‌خر در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

ملک‌زاده خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این باند 13 دستگاه ضبط پخش و دو جفت باند صدا، 4 عدد باطری و 3 حلقه لاستیک خودرو کشف شد.

شیراز و لارستان

مأموران انتظامی استان فارس با انجام دو عملیات منسجم، 138 کیلوگرم حشیش و تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند یک نفر با یک دستگاه تریلی کشنده اقدام به حمل مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ محمدجعفر تولایی افزود: بلافاصله مأموران به یکی از محورهای مواصلاتی شیراز اعزام و پس از گشت‌های محسوس و نامحسوس و انجام کارهای اطلاعاتی خودرو تریلی موردنظر را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو که حامل 25 تن آهن بود، مقدار 84 کیلوگرم حشیش و 20 کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان نیز از تردد یک دستگاه وانت پیکان حامل مواد مخدر در محور بندرعباس به لارستان مطلع و بلافاصله به محل موردنظر عزیمت کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: مأموران خودرو موردنظر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

سرهنگ تولایی گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو موردنظر متوقف و در بازرسی از آن 34 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه سه نفر متهم دستگیر شدند.

وی افزود: استان فارس محل ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر است و مأموران انتظامی استان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به‌شدت برخورد می‌کنند.

کازرون

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون استان فارس از کشف 7 فقره انواع سرقت با دستگیری 4 سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهرداد مشوق با اعلام این خبر گفت: در راستای تأمین امنیت شهروندان و مبارزه جدی و قاطع با معضل سرقت، عوامل این فرماندهی موفق به دستگیری 4 سارق و کشف 7 فقره انواع سرقت شدند.

وی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در شهر "کازرون"، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی دریافتند شخصی با یک دستگاه خودرو پراید و تخریب شیشه خودروها اقدام به سرقت درون خودرو می‌کند.

سرهنگ مشوق افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی و تعقیب و مراقبت‌های لازم طی یک عملیات غافلگیرانه خودرو موردنظر را در شهر کازرون توقیف، متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اینکه سارق در بازجویی تخصصی مأموران به چهار فقره سرقت قطعات و درون خودرو اعتراف کرد اظهار داشت: در این راستا دیگر عوامل این فرماندهی موفق به دستگیری 3 سارق و کشف 3 فقره انواع سرقت شدند که همگی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مشوق در پایان بیان کرد: شهروندان می‌توانند با توجه به هشدارهای پلیس و رعایت اصول ایمنی و انعکاس اخبار مربوط به مخلان نظم و امنیت به مرکز 110 پلیس، در تولید و پایداری امنیت مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار