مدیر کمیته امداد اردبیل خبر داد:
مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل گفت:‌ از آغاز سال ۹۴ تاکنون حامیان ایتام شهرستان اردبیل ۲ میلیارد ریال در قالب طرح اکرام ایتام پرداخت کرده‌اند.
کد خبر: ۴۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰ 30 May 2015

به گزارش تسنیم، جلیل قدیمی ظهر امروز در جلسه بررسی اجرای طرح اکرام ایتام در کمیته امداد شهرستان اردبیل اظهار داشت: از آغاز سال 94 تاکنون حامیان ایتام شهرستان اردبیل نزدیک به 2 میلیارد ریال در قالب طرح اکرام ایتام کمک و مساعدت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام در قالب نقدی و غیرنقدی بوده است، افزود: بیش از یک میلیارد و 524 میلیون ریال از این مساعدت‌ها و کمک‌ها به صورت نقدی پرداخت شده و برای رفع نیازمندی‌های مختلف ایتام تحت تکفل کمیته امداد هزینه شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با اشاره به کمک‌های غیرنقدی حامیان برای ایتام تحت تکفل خود بیان کرد: بیش از 271 میلیون ریال به صورت‌ کالایی و غیرنقدی از حامیان برای کمک به ایتام تحت پوشش کمیته امداد شهرستان دریافت شده است.

قدیمی از حمایت کمیته امداد شهرستان اردبیل از یک هزار و 68 یتیم خبر داد و گفت: 5 هزار و 778 حامی از این تعداد کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اردبیل با کمک‌ها و مساعدت‌های مادی و غیرمادی خود حمایت کرده و زمینه رفاه و آسایش آنها  را فراهم می‌آورند.

وی تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان مساعدت‌ها و کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان طرح اکرام به ایتام تحت تکفل خود افزایش 24 درصدی یافته که امیدواریم در این حوزه شاهد افزایش بیش از گذشته در ماه‌های آینده بوده و بتوانیم زمینه رفع نیازمندی‌های ایتام را فراهم آوریم.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با بیان اینکه حامیان ایتام علاوه بر پرداخت حق سرانه ماهیانه برای رفع نیازمندی‌های خانواده‌های ایتام نیز کمک می‌کنند، افزود، این مساعدت‌ها و کمک‌ها شامل کمک‌هزینه‌های ساخت و تعمیر مسکن، خرید لوازم خانگی، تامین جهیزیه، کمک هزینه ازدواج، پرداخت هزینه‌های‌ درمانی و تحصیلی است.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار