جانشین فرمانده انتظامی استان یزد:
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مأموران انتظامی میبد و یزد در دو عملیات جداگانه خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 31 May 2015
به گزارش تابناک یزد،، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عطاالله احمدی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، مأموران آگاهی میبد و یزد در دو عملیات جداگانه و در بازرسی از یک مغازه و یک دستگاه خودرو، یک میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند.

جانشین انتظامی استان یزد با اشاره به دستگیری 5 نفر در این رابطه، گفت: این کشفیات شامل مقادیری لوازم یدکی خودرو،  188عدد لوازم آرایشی ، 188 عدد انواع قرص‌های غیر مجاز، 800 ثوب انواع البسه و مقادیر دیگری کالای قاچاق بود.

احمدی با اشاره به ارزش یک میلیارد ریالی کالای کشف شده تصریح کرد: پس از تشکیل و تکمیل پرونده، متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: قاچاق کالا یکی از مهمترین آسیب‌ها و تهدیدها برای جامعه به حساب می‌آید و باید تمام ارگان‌های مرتبط تلاش خود را برای جلوگیری از این موضوع به کار بندند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر لزوم همکاری مردم با ناجا برای مبارزه با قاچاق، گفت: نیروی انتظامی در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و مبارزه با قاچاق، تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار می‌بندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار