دبیر انجمن علمی کار آفرینی دانشگاه سمنان از برپایی سومین بازارچه کار آفرینی در دانشگاه سمنان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 03 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، فضلی دبیر انجمن علمیکار آفرینی دانشگاه سمنان اظهار کرد: این بازارچه از سوی جمعی از دانشجویان دانشگاه سمنان و با هدف تشویق و ترغیبدانشجویان ایده‌پرداز و علاقه‌مند به ایجاد تجربه کوچک در زمینه کسب و کار بازارچهکار آفرینی برپا شده است.

وی ادامه داد: این بازارچه که طی دو روز برگزار شده در 28 غرفه محصولات فعالان این بخش را در معرض دید عموم قرار داده است.

دبیر انجمن علمیکار آفرینی دانشگاه سمنان افزود: محصولات عرضه شده در این بازارچه که در جنب تالارامیر کبیر دایر شده شامل صنایع چوبی، ویترای، شیرینی خانگی ، مواد غذایی ، کیفهای دستی ، چرم ، زیور آلات و لبنیات سنگسر است.

به گفته وی، کارآفرینان جواننیز در این بازارچه در رابطه با پردازش تصویری الکترونیکی و عروسک‌های دستی نیزفعالیت داشته که با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

دکتر ضیغمی مدیر گروه زبان و ادبیات عربیدانشگاه سمنان نیز از برگزاری نخستین هم‌اندیشی استانی آموزش زبانعربی و فرصت‌های پیش رو خبر داد و گفت: این هم‌اندیشی 21 اردیبهشت در دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این هم‌اندیشی ویژه دبیران عربی استان است افزود: این همایشبا هدف بررسی وضعیت فعلی آموزش این زبان در سطح استان و افزایش ارتباط دانشگاهها ومدارس استان در زمینه آموزش زبان عربی برگزار می‌شود.
ضیغمی به محورهایاین هم اندیشی اشاره کرد و با بیان اینکه این هم‌اندیشی با همکاری گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه سمنان،دانشگاه فرهنگیان و اداره کل اموزش و پررش استان برگزار می‌شود گفت: بررسی وضعیت آموزش زبان عربی در سطح استان،بررسی روش های تدریس آموزش زبان عربی ، آخرین تغییرات کتابهای عربی مدارس (چالش هاو راهکارها) و افزایش آگاهی و انگیزه زبان آموزان زبان عربی در مدارس و دانشگاه‌هابرگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار