کد خبر: ۴۲۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 07 May 2017
 رییس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک بر انجام اقدامات پیشگیرانه بروز تخلفات در این شهرستان در آستانه مناظره سوم تاکید کرد.

مسعود مرسلپور فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک ظهر امروز در نهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک که با حضورعلیرضا جعفری رئیس ستاد انتخابات، حسین عباسی بخشدار و رئیس حوزه بخش مرکزی و مسئولان کمیته ها در محل فرمانداری برگزار شد، طی سخنانی افزود: برنامه ها و اقدامات ستاد همزمان با برنامه های اجرایی اعلام شده از سوی وزارت کشور به صورت همزمان در حال اجراء می باشد و با توجه به اینکه به روزهای منتهی ایام انتخابات نزدیکتر می شویم، چالشها، جوسازی ها و شایعات رو به افزایش است.

وی افزود: با در نظر گرفتن برگزاری مناظره های اول و دوم نامزدهای ریاست جمهوری و در پیش بودن مناظره سوم تحرک و فعالیت مسئولین ستادها و مردم بیشتر خواهد شد که ضروری است اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از بروز تخلفات از جانب ستادهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به گونه ای که بازدارنده شور و نشاط انتخاباتی در بین آحاد مردم نگردد، اعمال شود.

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان قرچک بر اجرای مواردی همچون حفظ شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم و اجرای قانون و برخورد با متخلفین به صورت یکسان، اعمال اقدامات بازدارنده و پیشگیرانه به صورتی که عامل تخریب نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نشود، پیگیری موارد و موضوعات مرتبط با انتخابات و شناسایی و رصد عوامل متحرک در شهرستان توسط مسئولین کمیته ها بویژه مسئولان کمیته حراست و استعلامات و کمیته حقوقی، مستند سازی موارد برخورد با متخلفین توسط کمیته حقوقی، مستند سازی تمامی اقدامات ستاد انتخابات و موارد و موضوعات مربوطه در سطح شهرستان توسط کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی تاکید کرد.

در ادامه جلسه علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی و رییس ستاد انتخابات شهرستان قرچک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضاء گزارشی از اقدامات ستاد انتخابات شهرستان ارائه کرد و افزود: مراسماتی که در ایام انتخابات و در مناسبتها با حضور افراد سرشناس برگزار می گردد ضبط و گزارش آنها تهیه و به استان اعلام می شود.

وی در رابطه با لیست نمایندگان فرماندار، اعضاء شعب و برگزاری کلاس های توجیهی آنها در طی هفته جاری مطالبی را مطرح کرد و گفت: در رابطه با تست خطهای «دایل. آپ» و « یو. اس. اس. دی» مانوری در روز چهارشنبه برگزار و نسبت به میزان پوشش دهی خطوط در سطح شهرستان اقدامات لازم اعمال شد.

جعفری با ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات به مواردی مانند برگزاری کلاسهای آموزشی بمنظور توجیه کارشناسان و کاربران رایانه به صورت تئوری و کارگاه آموزشی، نشر تیزرهای تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی به منظور آگاهی و آشنایی شهروندان با شیوه الکترونیکی اخذ رأی، پیشنهاد اجرای نمایش نحوه برگزاری انتخابات در شعب به منظور آگاهی بیشتر نمایندگان فرماندار و اعلام دستورالعمل فعالیتهای تبلیغاتی انتخابات در فضای مجازی به هیأتها، دستگاهها اشاره کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار