علی جاویدان در ادامه خاطر نشان کرد : در کنار اساتید و بزرگواران شهرستان مهمان عزیز و گرانقدری حضور دارد که الفبای دانش را به حقیر اموخت .
کد خبر: ۴۲۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳ 07 May 2017
امروز ۱۷اردیبهشت آیین پاسداشت مقام معلم ،تجلیل از معلمین نمونه همچنین تقدیرازبرترین های مسابقات قرآن ،نماز،عترت ،مسابقات ورزشی و علمی شهرستان لنده باحضورکرمی رییس دانشگاه پردیس فرهنگیان استان مسولین شهرستان وباحضور پرشورقشر فرهنگی لنده برگزارشد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رییس آموزش وپرورش لنده در این آیین با تقدیر و تشکر از حضور حداکثری فرهنگیان گفت؛ رسالت امروز ماتجدیدبیعت با آنانی است که پرچم علم دانش را بدست ما دادند.
 
اقدام قابل تحسین رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده
 

جاویدان افزود : امروز با آنها عهد می بندیم تمام تلاش خود را بکار گیریم تا موجبات همیشه برافراشته بودن این پرچم میسر باشد بدرخشد و لحظه ای در این راه کم کاری صورت نگیرد.

علی جاویدان خاطر نشان کرد ؛ بی شک تمام تحولات بشری ناشي از آموزش و آموختن است و اين همان راهيست كه انسان را به انسانيت و تعالی مي رساند. اين تحول بشري حاصل تخصصي است كه همين معلمين بزرگوار در مراحل مختلف به ما مي آموزند

وی گفت: به همین مناسبت فرصت را مغتنم شمرده تا به پاس تلاش‌های خالصانه و بی منت معلمان منطقه از زحمات این عزیزان تجلیل به عمل آوریم.
اقدام قابل تحسین رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده
جاویدان در ادامه خاطر نشان کرد : در کنار اساتید و بزرگواران شهرستان مهمان عزیز و گرانقدری حضور دارد که الفبای دانش را به حقیر اموخت .
رییس آموزش و پرورش شهرستان لنده دراقدامی تحسین برانگیز اقای مکی همتی معلم پایه اول ابتدای در سال ۶۱ روستای راست کوه از توابع قیام شهرستان لنده را به این جشن دعوت کرده بود که مورد تشویق فرهنگیان شهرستان قرار گرفت.

لازم به توضیح است مکی همتی ساکن شهر لیکک شهرستان بهمئی است که در سال ۶۱ استخدام و در همان سال اول به روستای راست کوه قیام اعزام میشود و از جمله نتیجه های تلاشش در حوزه ی آموزش و پرورش افرادی همچون دکتر علی جاویدان رئیس فعلی آموزش و پرورش شهرستان لنده می باشد.
 تصاویر تکمیلی:

گزارش تصویری جشن روز معلم در شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار