رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: دانشگاه آزاد باشگاه سیاسی نیست؛ اما در این دانشگاه، دیدگاه‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها تبیین می‌شود.
کد خبر: ۴۲۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ 07 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، شاهرخ رنجبربهادری اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات، جلسه نشست سیاسی با نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری را در این واحد دانشگاهی برگزار می‌کند.

وی دانشگاه رامحلی برای فهم، تحلیل و آگاهی سیاسی عنوان کرد و گفت: نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در برگزاری انتخابات، ایجاد شور و اشتیاق عمومی با هدف جلب حداکثری مشارکت در برگزاری انتخابات در کنار ارتقای بینش و فهم سیاسی و اجتماعی دانشجویان برای انتخابی اصلح و شایسته در این عرصه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: ما معتقدیم که باید تمهیداتی فراهم شود تا جوانان فرهیخته دانشگاهی با حضور در صحنه، به آگاهی‌بخشی و فراهم آوردن فضای انتخاباتی مدنظر مقام معظم رهبری در دانشگاه تلاش کنند.

رنجبربهادری تأکید کرد: دانشجویان یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین اقشار جامعه هستند و طبیعت دانشجو مطالبه‌گری و پرسشگری است و وظیفه مسؤولان دانشگاه‌ها هم این است که با ارائه اطلاعات روشن و معتبر این حس ذاتی دانشجویان را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان سرمایه‌ای از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، تأکید کرد: دانشگاه با عنایت به شأن و جایگاه خویش به‌هیچ‌عنوان نقش باشگاه سیاسی را نداشته و تنها تمام توان خویش را جهت ایجاد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی به کار خواهد بست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان افزود: ایجاد شور و نشاط دانشگاهی با بهره‌گیری از فرصت انتخابات یکی از زمینه‌های مؤثر برای ارتقای بینش سیاسی و رشد فرهنگ اجتماعی و دانشگاه است؛ باید بستری فراهم کنیم تا دیدگاه‌ها و سلیقه‌های مختلف در فضایی بی‌طرفانه و عادلانه عرضه و به انتخاب اصلح بینجامد.

رنجبربهادری خاطرنشان کرد: نامزدها باید بتوانند در محیطی آرام و علمی راهبردها و سیاست‌های آینده خود را با جوانان در میان گذاشته و آن‌ها را تبیین و تشریح کنند.

وی اظهار کرد: این جلسه به همت تشکل سیاسی اسلامی تفکر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و با هماهنگی فرمانداری سمنان و اداره کل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه‌ها روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 صبح در آمفی‌تئاتر فرزانگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار می‌شود.

به گفته دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، نمایندگان نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری می‌توانند با حضور در این جلسه در فرصتی برابر به تبیین و معرفی دیدگاه‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی خود بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار