معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به اینکه از سال تحصیلی ۹۳-۹۲ وصول درآمدهای آموزش و پرورش را کددار کردیم، گفت: از این رو ۱۷ هزار کد در اصفهان تعریف شد.
کد خبر: ۴۲۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 08 May 2017

اصفهان – محمد میرپور ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه از سال تحصیلی ۹۳-۹۲ وصول درآمدهای آموزش و پرورش را کد دار کرده‌ایم، اظهار داشت: از این رو تاکنون ۱۷ هزار کد در استان اصفهان تعریف شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توانسته‌ایم ردیف بودجه پنج درصد از سهم مدارس از عوارض دریافتی شهرداری را نیز محقق کنیم، ابراز داشت: این هزینه صرف نوسازی و بازساری مدارس می‌شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان همچنین به سند دار کردن فضاهای آموزشی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش دارای بیشترین فضاهای  دولتی در کشور است و امروز بخش زیادی از این فضاها در استان اصفهان سند دار شده‌ است.

درآمد ۷۵۰ میلیارد تومانی آموزش و پرورش طی سه سال

وی درآمدهای آموزش و پرورش را نیز طی سه سال گذشته ۷۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: ۹۸ درصد از این درآمد در خود مدارس هزینه می‌شود.

میرپور با اشاره بهره برداری از مراکز درمانی فرهنگیان در شاهین شهر و نجف آباد نیز گفت: این مراکز تا شهریور ماه در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حاضر در استان اصفهان ۱۴ هزار و ۴۶۸ کلاس درس وجود دارد، افزود: از این تعداد دو هزار و ۵۷ کلاس درس دو نوبته، یک هزار و ۲۰۰ کلاس اجاره‌ای، چهار هزار و ۹۴۲ کلاس تخریبی و شش هزار و ۲۶۹ کلاس درس نیازمند مقاوم سازی وجود دارد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: در بحث استانداردسازی وسایل گرمایشی نیز ۶۳ درصد از مدارس ایمن سازی شده و ۳۷ درصد نیز نیازمند ایمن سازی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار