رئیس مشارکت های مردمی اداره کل استان کرمانشاه، گفت: دایره ی خواسته ی ما باید گسترده تر شود، وضعیت استان ما نسبت به سایراستان های دیگربه لحاظ توجه به استعداد دانش آموزان خلاق مطلوب نیست، و حق دانش آموزان استان بیشتر از شرایط کنونی است.
کد خبر: ۴۲۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 09 May 2017
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز موسوی در همایش برترین های آزمون پیشرفت تحصیلی ویژه ی مدارس غیر دولتی استان کرمانشاه در تالار شهید بهشتی، اظهارداشت: زمینه ساز موفقیت خود شما ( دانش آموزان) هستید وکسی به جایی نمی رسد تا پشتکار و اراده نداشته باشد، چرا موفقیت با تن پروری به دست نمی آید و عامل موفقیت برای دانش آموزی، پشتکاراست.

وی با بیان اینکه انسان های بزرگ اهداف بزرگی دارند، افزود: داشتن هدف در زند گی مهم است و باید اهداف بزرگ را به هدف خرد تبدیل کرد، برای رسیدن به موفقیت اول باید دانش آموزی خوبی بود، تا پله پله برای رسیدن موفقیت بالا رفت وبا داشتن بر نامه ی مناسب جزبه جز  پیش رفت.

 رئیس مشارکت ها ی مردمی اداره  کل استان کرمانشاه، تصریح کرد: برای هر کاری برنامه ریزی لازم  و   داشتن برنامه برای مطالعه یک فرایند است که طبقه بندی خاصی در ذهن ایجاد می کند، که ذهن برای بازخوانی مطالب نیاز به برنامه ریزی دارد.

موسوی گفت: ما آزمون پایه ششم ، متوسطه ی  اول و پایه سوم متوسطه ی دوم اجرایی کردیم، که ۲هزارو ۸۹۶ نفر از دانش آموزان (۷۸/۲ درصد)  در۱۸ حوزه ی استانی در این آزمون شرکت کردند، که ۱۵۷ نفر به عنوان مراقب اجرای این آزمون موفق و استاندارد را در مدارس غیر دولتی برعهده داشتند.

وی با اشاره به اینکه ما هیچ بنایی نداشتیم که در این همایش مدارس غیر دولتی را با هم مقایسه کنیم، افزود: چرا که همه ی مدارس در اجرای این آزمون، تلاش کردند، که ۱۸۲ نفر از دانش آموزان برتر مدارس را دراین آزمون مشخص و به ۱۳ تن از آنان جوایز ویژه ای اهدا می شود.

موسوی تصریح کرد: از ۳۳ نفر معلمان برتر مدارس غیر دولتی نیز تقدیر می شود، ۲۵ تندیس برتر را به ۲۵ نفراز نمایندگان مدارس برتر اهدا می کنیم آنچه که مهم است باید مدارس ما ( غیر دولتی)  باید به سمت خلاقیت پیش بروند، چراکه مدارس ما در کنکور خلاقیت نداشته باشند، نمی تواند در پرورش افراد خلاق موثر باشد، و موسسه ای برتر است که به تربیت افراد خلاق توجه کند، و در شرایط بسته ی کنونی در نمایشگاه (حاشیه همایش)  نوآوری دانش آموزان مستعد به نمایش گذاشته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار