درهفته ششم وپایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:20 در دوحه به مصاف التعاون عربستان رفت که این دیدار با برد 2 بر یک استقلال به پایان رسید و باتوجه به پیروزی الاهلی در دیدار همزمان، شاگردان منصوریان به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافتند.
کد خبر: ۴۲۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ 09 May 2017
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:20 در دوحه به مصاف التعاون عربستان رفت که این دیدار با برد 2 بر یک استقلال به پایان رسید و باتوجه به پیروزی الاهلی در دیدار همزمان، شاگردان منصوریان به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافتند.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ شاگردان منصوریان با 8  امتیاز بعد از الاهلی هشت امتیازی در رده ی دوم جای دارند و دو تیم برای کسب صدرنشینی قطعی به مصاف رقبای خود می روند. استقلال فقط در صورتی صدرنشین می‌شود که برنده بازی آخر باشد و لوکوموتیو هم از الاهلی امتیاز بگیرد. در غیر این صورت آبی ها به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.
 
رحمتی،پادوانی،رابسون،مگویان،حیدری،نوافکن،ابراهیمی،اسماعیلی،قربانی،انصاری وکاوه رضایی در ترکیب ثابت آبی های تهرانی قرار گرفتند.
 
نیمه اول ودر دقایق ابتدایی بازی بیشتر دراختیار بازیکنان التعاون بود اما موقعیت خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد نکردند.دقیقه 10 ضربه الدوساری از کناردروازه رحمتی به بیرون رفت. دقیقه13 ضربه سرکاوه رضایی در اختیار دروازه بان التعاون قرار گرفت.دقیقه 17  ارسال بازیکن التعاون توسط مدافعان استقلال دور شد، در ادامه شوت  محمد السیاری از کناردروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه 19 ضربه جابر انصاری وارد دروازه التعاون شد تا راه برای صعود استقلال هموارتر شود.
 
دقیقه26 ضربه الدوساری از کناردروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه 29 شوت بازیکن التعاون توسط رحمتی به کرنر فرستاده شد.دقیقه35 ضربه آزاد محمود السایاری  وارد دروازه استقلال شد تا بازی مساوی شود.دقیقه 43 ضربات متعدد و خطرناک بازیکنان التعاون توسط رحمتی مهار شد. دقیقه 47 ضربه مستقیم کاوه رضایی از بالای دروازه التعاون به بیرون رفت تا بازی در نیمه اول با تساوی  دو تیم به پایان برسد.
 
نیمه دوم در دقیقه 50 ضربه بازیکن التعاون از کناردروازه رحمتی به بیرون رفت.دقیقه 57 ضربه بازیکن التعاون با کم دقتی از کناردروازه استقلال به بیرون رفت. دقیقه 58 ضربه کاوه رضایی در اختیار سلطان الغمدی قرار گرفت.دقیقه62 سانتر محسن کریمی از بالای دروازه التعاون به بیرون رفت.دقیقه 68 ضربه سلیم حیدر با برخورد به تیر دروازه و دستان رحمتی دور شد تا بازی همچنان با تساوی دنبال شود.دقیقه 73 ضربه جهاد- الحسین ازبالای دروازه رحمتی راهی اوت شد.
 
دقیقه 74 ارسال رضایی با ضربه سر هم تیمی اش از بالای دروازه التعاون به بیرون رفت.دقیقه 75 ضربه کاوه رضایی در موقعیتی تک به تک وارد دروازه التعاون شد. دقیقه 78 محمد السیاری از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.دقیقه 80 ضربه زمینی برزای در اختیار گلر التعاون قرار گرفت.دقیقه86 ضربه خطرناک موسی توسط رحمتی به کرنرفرستاده شد. دقیقه 89 شوت محکم جهاد الحسین از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه91 ضربه کریمی از کناردروازه التعاون به بیرون رفت.دقیقه 92 دو ضربه خطرناک بازیکن التعاون توسط رحمتی مهار شد و مانع از گلزنی تیم حریف شد. تا بازی در پایان 90 دقیقه با برد و صعود استقلال به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار