مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون سهم این شرکت را در افزایش تولید نفت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 60 درصد عنوان کرد
کد خبر: ۴۲۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 10 May 2017
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون سهم این شرکت را در افزایش تولید نفت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 60 درصد عنوان کرد.

مهندس محسن دهانزاده در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران در جمع خبرنگاران،میزان افزایش تولید این شرکت در پایان سال 95 را حدود 300 هزار بشکه در روز عنوان کرد و گفت : با این رقم تولید شرکت کارون نسبت به سال 94 حدود 38 درصد افزایش یافت.



وی همچنین با اشاره به برنامه تولید شرکت کارون در سال جاری، گفت: در حال حاضر تولید
این شرکت یک میلیون و سی هزار بشکه در روز است که در صورت اجرای به موقع و کامل برنامه های افزایش تولید، تا پایان سال جاری به بیش از یک میلیون و 70 هزار بشکه در روز می رسد.



مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با اشاره به نوسازی تاسیسات شرکت کارون، گفت: نوسازی تاسیسات و تجهیزات این شرکت از طریق انجام تعمیرات اساسی و همچنین راه اندازی واحدهای جدید انجام می شود.



وی راه اندازی واحد هیبریدی واحد بهره برداری منصوری با ظرفیت 75 هزار بشکه در روز، افزایش سی هزار بشکه ای ظرفیت واحد نمکزدایی بنگستان شماره 2 اهواز، راه اندازی 8 تجهیز استراتژیک درسایر واحد های نمکزدایی شامل نمک گیر های برقی , کوره های پیش گرمکن را از جمله اقدامات این شرکت جهت نوسازی تاسیسات در سال گذشته عنوان کرد.



دهانزاده با اشاره به حمایت از تولید کنندگان داخلی گفت: این شرکت سال گذشته 176 قلم کالای استراتژیک و پرکاربرد صنعت نفت را با کمک سازندگان داخلی بومی سازی نموده است.



وی، همچنین گفت: طی سال 95 تعداد 10 هزار و 137 قلم کالا به ارزش 227 میلیارد ریال از منابع داخلی خریداری شده است .


مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به برنامه های زیست محیطی این شرکت اشاره کرد و گفت: در این راستان نیز طرح بهسوزی مشعل ها، بهسازی سیستم انتقال پساب، توسعه فضای سبز، اجرای 10 پروژه مکانیزه آبیاری و نصب مخازن آب، تعویض خاک نباتی و کاشت نهال و درخت انجام شده است.



وی نمایشگاه های مرتبط با صنعت نفت را محل خوبی برای شناسایی شرکت های توانمند داخلی و همچنین تبادل دانش و اطلاعات برشمرد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار