مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی اردبیل می گوید در حالی که پیش بینی ها حکایت از تولید 700 هزار تن گندم در استان اردبیل می کند حداکثر امکانت ذخیره گندم در استان 301 هزار تن می باشد.
کد خبر: ۴۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 01 June 2015

به گزارش ایرنا، علی نوبخت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت : با توجه به پیش بینی 700 هزار تنی برداشت گندم در استان هماهنگی های لازم برای خرید گندم از کشاورزان در حال انجام است.

وی بیان کرد : اقدامات و حرکت خوبی در سال جاری برای خرید گندم انجام شده و با ایجاد 46مرکز خرید ازماه جاری خریدگندم درشمال استان آغازخواهد شد.

وی ظرفیت مراکز ذخیره سازی گندم و سیلوهای خصوصی و دولتی در اردبیل را 301 هزار تن اعلام کرد و اظهار کرد : بیشتر گندم تولیدی استان برای ذخیره به دیگر استان ها حمل می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز در این دیدار خواستار برنامه ریزی درست برای خرید گندم از کشاورزان استان شد.

آیت الله سید حسن عاملی افزود: باید فضایی فراهم شود تا زارعان بدون محدودیت زمانی گندم خود را به مراکز خرید تحویل داده و در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

برداشت گندم از مناطق شمال استان اردبیل از اول خردادماه شروع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار