کد خبر: ۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۷ 11 February 2015
رئیس واحد فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانهای استان البرز گفت: به مناسبت یوم الله 22 بهمن، جشنواره جوان سالم در ندامتگاه کرج آغاز بکار کرد.
جمشید فاضلی افزود: در قالب این جشنواره کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، آموزش نهج البلاغه، آموزش خلاقیت و کارآفرینی، پیشگیری از اعتیاد و آموزش مهارتهای زندگی دایر شده است.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات دردورشته ورزشی، 10 نشست مشاوره رایگان و تجلیل از برترین ها از دیگر برنامه های این جشنواره است. 
به گزارش ایرنا فاضلی، مدت برگزاری این جشنواره ی آموزشی را تا پایان سال جاری ذکر کرد و گفت: در این طرح بیش از یکهزار و 400 مددجوی بین سنین 18 تا 28 سال تحت پوشش قرار می گیرند.
وی اظهار کرد: برای شرکت کنندگان دراین جشنواره گواهینامه ویژه صادر می شود و کسانیکه بتوانند در مسابقه ها و برنامه های آموزشی حضور فعال داشته باشند، درشورای طبقه بندی و کمیته های زیرمجموعه آن از مزایایی مانند عفو و کاهش میزان زندان برخوردارخواهند شد.
همچنین درحاشیه این جشنواره تفاهم نامه همکاری بین ادارات کل زندان ها وورزش و جوانان استان البرز برای اجرای برنامه های ورزشی در ندامتگاه ها منعقد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار