فرمانده انتظامی شهرستان گفت: با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمام توان از آرای مردم محافظت کردیم و با استعانت از خدای متعال اجازه ندادیم کوچکترین مشکلی در روند امنیت انتخابات بوجود بیاید.
کد خبر: ۴۲۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 20 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" اظهار کرد: با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمام توان از آرای مردم محافظت کردیم و با استعانت از خدای متعال اجازه ندادیم کوچکترین مشکلی در روند امنیت انتخابات بوجود بیاید. 

وی با اشاره به حضور پر رنگ مردم در پای صندوقهای اخذ رای گفت: کارکنان انتظامی و خانوده آنها نیز در اجرای وظیفه شرعی خود در شعب اخذ رای حاظر شدند و به نمایندگان منتخب خود رای دادند.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه هيچ گونه گزارش سوء امنيتي در سطح شهرستان نداشته ايم، تصریح کرد: مردم با نشاط و آرامش و با امنیت کامل در پاي صندوق هاي راي حاظر شدند و کاندیدای اصلح خود را انتخاب کردند.

وی شور و شکوه حضور مردم کرمانشاه را در اولین ساعات شروع اخذ رای پررنگ توصیف کرد و افزود: از اولین ساعات شروع اخذ رای مردم با شور و نشاط در صف های طولانی حضور داشتند که این حماسه حضور، جواب دندان شکنی به دشمنان اسلام داد و تمامی معادلات آنان را بر هم زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار