به گزارش تابناک سمنان، هانیه کودک چهار ساله که در دامغان به علت سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود به چندین بیمار حیات بخشید.
کد خبر: ۴۳۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 28 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، همزمان با ماه رحمت و بهار قرآن با موافقت و تصمیم خانواده‌ فداکار و سخاوتمند علی‌برز ،اعضای پیکر فرزند دلبندشان هانیه چهار ساله، به چندین کودک هموطن جانی دوباره یافتند.

هانیه علی برز کودکی چهار ساله که در اثر سانحه تصادف در دامغان، دچار مرگ مغزی شده بود به بیمارستان کوثر سمنان منتقل، و پس از بی‌نتیجه ماندن تلاش‌های انجام شده برای احیای وی، به‌دلیل آسیب وسیع و برگشت ناپذیر به سلول‌های مغز، مرگ مغزی وی تایید و فرایند مراقبت از ارگان‌ها و اعضای قابل اهداء بیمار آغاز شد .

این گزارش می‌افزاید: پس از برگزاری جلسه رضایت‌گیری و تشریح شرایط بیمار برای خانواده و همراهان، در نهایت با اعلام موافقت و رضایت کامل پدر و مادر هانیه در روز چهارشنبه قبل پیکر هانیه به تهران اعزام و اعضای پیکرش به چند کودک بیمار در لیست انتظار دریافت عضو پیوندی، جان دوباره بخشید.

واحد شناسایی و فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی سمنان اعلام کرد: خانواده نیکوکار هانیه با رضایت به اهدای عضو تصمیم گرفتند نگذارند قلب کوچک و مهربان فرشته کوچک‌شان به زیر خاک برود، و با آرزوی سلامت و زندگی بخشیدن به کودکان بیمار تصمیم به انجام این عمل خداپسندانه گرفتند.

برچسب ها: پیوند اعضا ، مرگ مغزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار