مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛
تیم فوتبال استقلال تهران در دیداربرگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 23:15 دقیقه در ورزشگاه خانگی العین به مصاف این تیم اماراتی رفت که این دیدار با شکست 6 بریک وحذف استقلال به پایان رسید.
کد خبر: ۴۳۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷ 30 May 2017
  تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 23:15 دقیقه  در ورزشگاه  خانگی العین به مصاف این تیم رفت که این دیدار با با شکست 6 بریک  وحذف استقلال به پایان رسید.
 
 به گزارش تابناک ایلام؛ شاگردان منصوریان در دیدار رفت خود و در ورزشگاه آزادی با تک گل کاوه رضایی به برتری رسیدند تا راه برای صعود آبی پوشان به جمع هشت تیم برتر هموار تر شود.
 
 مهدی رحمتی،پادوانی،جانواریو، زکی پور، غفوری،باقری،حسینی، مگویان،قربانی، خسرو حیدری وکاوه رضایی 11 مرد منتخب منصوریان دراین دیدار بودند.
 
نیمه اول ودر دقیقه 4 ارسال بازیکن العین دراختیار رحمتی قرار گرفت،دقیقه8 ارسال عبدالرحمان از جناح چپ توسط مدافعین استقلال دور شد در ادامه شوت عمرعبدالرحمان در اختیار رحمتی قرار گرفت.دقیقه11 ارسال الاهلی ها توسط مدافعان حریف دور شد تا توپ ومیدان همچنان در اختیار بنفش پوشان قرار داشته باشد.دقیقه 13 ارسال کایو خط طولی دروازهرحمتی را طی کرد و دور شد.دقیقه 18 ارسال بازیکن استقلال در اختیار گلر العین قرار گرفت در ادامه دروازه سفید پوشان استقلال با دو ضربه پیاپی العینی ها تهدید شد تا بازی همچنان با تساوی دنبال شود.
 
دقیقه 21 شوت خطرناک بازیکن العین از کناردروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه 27  ارسال کی میونجو با ضربه روپای کایو وارد دروازه رحمتی شد.دقیقه30 سانتر حیدری در دستان سنگربان العین قرار گرفت.دقیقه 32 موقعیت تک به تک کایو با عبور از رحمتی وارد دروازه استقلال شد. دقیقه 33 ضربه عبدالرحمان توسط رحمتی به کرنر رفت.دقیقه 41 ارسال بازیکن استقلال در اختیار خالد عیسی قرار گرفت تا بازی با همان نتیجه در نیمه اول به پایان برسد.
 
 
در نیمه دوم وسرنوشت ساز بازی، دقیقه 46 موقعیت کی میونگ جو با دخالت رحمتی به کرنر فرستاده شد در ادامه ارسال کایو با برخورد به شمرانی دور شد. دقیقه 49 ضربه عمر عبدالرحمان وارد دروازه رحمتی شد تا کار برای صعود استقلال دشوار شود. دقیقه 56 شوت دیدنی لیمیانگ جو وارد دروازه رحمتی شد تا العینی ها مزد برتری خود را با 4 گل دریافت کنند. دقیقه 60 ضربه عبدالرحمان برای بار پنجم وارد دروازه رحمتی شد تا شکستی سنگین برای استقلال رقم بخورد.دقیقه 65 ضربه سر بازیکن استقلال از بالای دروازه العین به بیرون رفت.
 
دقیقه 71 ارسال عبدالرحمان به کرنر رفت.دقیقه 73 ضربه آزاد عبدالرحمان از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.دقیقه75 ضربه مگویان در اختیار خالد عیسی قرار گرفت.دقیقه 76 شمرانی در موقعیتی تک به تک گل ششم را وارد دروازه استقلال کرد.دقیقه 83 ضربه کاوه رضایی وارد دروازه العین شد تا یکی از گل های خورده جبران شود. دقیقه 85 ضربه دیاکی با عکس العمل خوب رحمتی دور شد. تا بازی با 6 گل به سود العین به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار