دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر بر اجرای طرح‌های جلوگیری از اسراف انرژی در ادارات استان بوشهر تاکید کرد.
کد خبر: ۴۳۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 31 May 2017
سردار فتح‌الله جمیری صبح سه‌شنبه در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: اسلام یک وظیفه بسیار مهم با عنوان امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده مسلمانان گذاشته است که باید به خوبی به آن عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در راستای عمل به مسئولیت‌ها و وظایف خود در زمینه شناسایی منکرات و معروف‌ها گام‌های خوبی را برداشته است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اضافه کرد: یکی از مشکلات و منکرها، نحوه برخورد با مردم در برخی از ادارات است که تذکرات لازم در این زمینه ارائه می‌شود.

وی از مصرف بالای انرژی در برخی از دستگاه‌های اجرای استان خبر داد و بیان کرد: جلوگیری از اسراف و مدیریت مصرف انرژی در دستگاه‌های اجرایی و اداره‌ها را به عنوان یک طرح و برنامه مهم در دستور کار داریم.

جمیری همچنین از مقابله با افرادی که به صورت علنی و در مجامع عمومی تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند خبر داد و افزود: در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های خوبی از سوی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام شده است.

وی تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها برای ترویج معروف‌ها در سطح جامعه و همچنین مقابله با منکرها استفاده می‌کنیم و مشارکت مردم در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار