فرمانده انتظامی استان گفت: ۱۸۰ کیلوگرم تریاک و یک باند چهار نفره توزیع مواد مخدر در کرمانشاه کشف و منهدم شد.
کد خبر: ۴۳۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 31 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، سردار "منوچهر امان ‌اللهی" در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای پلیس موادمخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان سابقه دار موفق شدند، یک باند تهیه و توزیع موادمخدر را شاناسایی کنند.

وی افزود: این باند چهار نفره محموله موردنظر را از استان های جنوبی کشور جهت توزیع در سطح استان بارگیری کرده بودند، اما خوشبختانه پیش از توزیع طی یک عملیات غافلگیرانه تمامی اعضای باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ۱۸۰ کیلوگرم تریاک به همراه چهار دستگاه خودرو در این عملیات کشف و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد، همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته یک باند قاچاق در شهرستان کنگاور متلاشی و ۲۰ کیلوگرم تریاک نیز از محل اختفای دو متهم پرونده کشف شد.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: طی دو ماهه ابتدایی سال جاری ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر کشف شده که نسبت به مشابه سال قبل ۱۲۰ درصد رشد داشته است، پنج باند قاچاق نیز متلاشی و ۳۶ قاچاقچی شناسایی و دستگیر شده اند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۵۰۰ نفر از توزیع کنندگان خرد مواد مخدر طی مدت مذکور، گفت: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر از اولویت های مهم انتظامی استان در سال جاری است و قطعاً همکاری مردم در این زمینه در موفقیت نیروهای پلیس بسیار موثر خواهد بود. 

فرمانده انتظامی استان در پایان از مردم کرمانشاه به خاطر همکاری‌های بی شائبه با نیروهای انتظامی و انتقال اخبار به آنان تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار