مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: با هدف زیباسازی منطقه نمونه گردشگری شورابیل، طرح فرش گل در بخشی از این مجموعه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۳۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲ 31 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: با هدف زیباسازی منطقه نمونه گردشگری شورابیل، طرح فرش گل در بخشی از این مجموعه اجرا می‌شود.

بهروز محبی در بازدید از این مجموعه گفت: برای اولین بار فرش گل در محوطه منطقه نمونه گردشگری اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰ نوع گل فصلی و دائمی(جعفری ، اطلسی، میمونی، بنفشه، آهار و... و. در رنگ‌های متنوع) در مرکز تولیدات گل و گیاه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل تولید، تکثیر و در ادامه در سطح شهر کاشته می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل برای اولین بار در بهار امسال کاش گل لاله در میادین و فضای سبز شهری انجام شد که با استقبال قابل‌توجهی همراه بود.

محبی تأکید کرد: اولویت تولید گل و گیاه در اردبیل توجه به سازگاری آن با اقلیم این شهر است و به همین منظور مطالعات گسترده‌ای به صورت مداوم انجام می‌شود.

وی فضای سبز شهری در اردبیل را بالغ بر ۳۷۳ هکتار دانست و افزود: ۱۳۰ پارک نیز تاکنون در سطح شهر اردبیل احداث شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل به توسعه فضای سبز شهری در سال جاری اشاره کرد و گفت: زیباسازی میادین و معابر نیز با گل و گیاه سازگار با اقلیم منطقه انجام خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار