رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بیمارستان جدید شهرستان سراب هفته آینده با حضور وزیربهداشت و درمان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۳۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 01 June 2017
محمدحسین صومی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید شهرستان سراب اظهار داشت: بیمارستان جدید سراب در آستانه بهره‌برداری بوده و در هفته آینده با حضور وزیر بهداشت و درمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه فضای فیزیکی بیمارستان فعلی جوابگوی بیماران نیست، تصریح کرد: در وهله اول و در آستانه ماه مبارک رمضان با توجه به آماده بودن و تجهیز بخش داخلی بیمارستان جدید، پذیرش و بستری بیماران  در بیمارستان جدید صورت گرفته و در آینده نزدیک کل بیمارستان فعلی به جز بخش دیالیز به بیمارستان جدید منتقل خواهد شد.

صومی یادآورشد: دیالیزهای اورژانسی در بیمارستان جدید انجام خواهد گرفت و با اختصاص فضای بخش‌های icu و ccu بیمارستان فعلی بخش  دیالیز  توسعه خواهد یافت تا دیالیزی‌های مزمن در آنجا صورت گیرد.

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در استان از مسؤولان شهرستان سراب خواست تا مساعدت‌های لازم را برای تأمین زمین مناسب برای احداث دانشکده  به‌عمل آورند تا دستور وزیر جهت احداث دانشکده از طریق ماده ۲۳ اخذ شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی سراب از اختصاص فضای بخش‌های  مردان و زنان بیمارستان فعلی برای خوابگاه دانشجویی خبر داد و گفت: ظرف ۴ ماه باید آماده‌سازی این محل جهت اسکان دانشجویان صورت گیرد.

این گزارش حاکی است همزمان با سفر وزیر بهداشت و درمان به سراب، مرکز بهداشتی و درمانی «اردهای سراب» نیز که با زیربنای 550 مترمربع احداث شده و مجهز به بخش‌های مختلف پزشکی و آزمایشگاهی است که به بهره‌برداری خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :