مسؤول قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان خبر داد
مسؤول قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان از اعزام سه هزار و 300 نفر زائر از این استان به حرم امام راحل با تلاش سپاه سمنان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 04 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، اسحاق موحدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: اعزام و ارتحال امسال تفاوت‌هایی با سال‌های گذشته دارد و برای نخستین بار به ماه مبارک رمضان برخوردیم و برنامه‌ها از صبح به عصر انتقال پیدا کرد و مردم با دهان روزه در مرقد امام راحل حضور پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: هوا هم نسبتاً گرم است و فقط استان‌های همجوار تهران قرار شده تا در این مراسم به‌واسطه ماه مبارک رمضان و محدودیت‌های تردد حضور پیدا کنند.

مسؤول قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان افزود: به فضل الهی، بیش از 250 هزار نفر با میهمانان خارجی در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

موحدیان ادامه داد: از استان سمنان که استانی ولایتمدار و اخلاق‌مدار است، با توجه به حضور گسترده‌ای که مردم در انتخابات داشتند و با حضور بیش از 80 درصدی پای صندوق‌های رأی آمدند و رأیی را به صندوق انداختند که مطلوب امام و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب بود، تعداد زیادی از مردم عازم مرقد مطهر امام راحل می‌شوند.

وی تصریح کرد: مردم با همه وجود بعد از این حماسه بزرگ در سالگرد ارتحال امام حضور پیدا خواهند کرد و با استقبالی که شد، بیش از سه هزار و 200 نفر را ثبت‌نام کردیم.

مسؤول قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان افزود: با تلاش‌های سپاه استان سمنان، در مجموع با عوامل اجرایی، بیش از سه هزار و 300 نفر در حال اعزام هستند.

موحدیان ادامه داد: این افراد با 80 دستگاه اتوبوس و سایر خودروهای سبک در حال حرکت و اعزام به مرقد مطهر و منور حضرت امام هستند و ساعت 17 عصر آنجا خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: یک ساعت فرصت داریم تا در محل مرقد مطهر و منور حضرت امام استقرار پیدا کنیم و رأس ساعت 18 بعدازظهر برنامه‌ها آغاز خواهد شد و تقریباً ساعت 19 هم صحبت‌های مقام معظم رهبری، امام‌المسلمین را خواهیم شنید و زائران از بیانات ارزشمند ایشان استفاده خواهند کرد.

مسؤول قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان اضافه کرد: مراسم ساعت 20 تمام می‌شود و در محل‌هایی که از قبل تعیین شده پذیرای زائران خواهیم بود و اتوبوس‌های استان سمنان که در منتهی‌الیه غرب حرم مطهر مستقر است، مردم را سوار خواهند کرد.

موحدیان بیان داشت: محل‌هایی برای نمازخانه و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است؛ زائران افطاری را صرف خواهند کرد و بعد از آن سوار اتوبوس‌ها خواهند شد و برای بازگشت برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم همه زائران امام خمینی (ره) صحیح و سالم برگردند و از فرصت سحر به‌خوبی استفاده کنند و در محل‌های ابتدایی خود باشند.

وی تصریح کرد: یکسری برنامه‌هایی هم برای خود استان سمنان هم پیش‌بینی کردیم و علاوه بر اینکه بخش اعظم مردم برای مرقد مطهر حضرت امام اعزام می‌شوند، برنامه‌هایی در مرکز شهرستان‌ها و شهرهای استان سمنان تهیه و تدارک دیده شده است.

مسؤول قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان اضافه کرد: اجتماعات و مراسمی هم برای 14 خرداد و سالروز رحلت حضرت امام و هم برای 15 خرداد و سالروز نهضت قیام 15 خرداد برنامه‌ریزی شده است.

موحدیان بیان داشت: این مراسم در همه شهرهای استان سمنان برنامه‌ریزی شده است که مردم در آنها باشکوه هر چه‌تمام‌تر شرکت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار