سرپرست راه و شهرسازی شهرستان مینودشت گفت: امسال با تخصیص اعتبارات لازم، آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان‌های مینودشت و گالیکش توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۴۳۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 08 June 2017
سرپرست راه و شهرسازی شهرستان مینودشت گفت: امسال با تخصیص اعتبارات لازم، آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان‌های مینودشت و گالیکش توسعه می‌یابد.

آنه محمد قرنجیک اظهار داشت: راه و شهرسازی مینودشت شامل حوزه فعالیت شهرستان‌های مینودشت و گالیکش است که در حوزه مینودشت مستقر است.

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان مینودشت افزود: به زودی آسفالت راه روستایی نرسه به طول یک کیلومتر و 350 مترمربع و راه روستایی یکه‌سور به طول 2 کیلومتر و 300 مترمربع  با اعتبار مجموع 240 میلیون تومان به بهربرداری خواهد رسید.

وی درباره مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام تصریح کرد: در بخش کوهسار شهرستان مینودشت، پروژه بهسازی و آسفالت روستای قلعه قافه در مینودشت به روستای وامنان در شهرستان آزادشهر به طول 750 مترمربع تا پایان تابستان انجام خواهد شد که در این مسیر نزدیک به 240 مترمربع قلعه پوششی وجود دارد و اعتبار پیش‌بینی شده 210 میلیون تومان است.

قرنجیک یاداور شد: در حوزه شهرستان گالیکش 750 مترمربع طول مسیر روستاهای فارسیان، پنو، حسین‌آباد، كالپوش و به عرض 6 مترمربع عملیات بیس‌ریزی و اجرای آسفالت در حال انجام است که تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در این مسیر، یک عدد ترمیم پل هم انجام می‌شود که در مجموع 150 میلیون تومان هزینه خواهد شد.

سرپرست راه و شهرسازی مینودشت اظهار کرد: بهسازی و آسفالت مسیر تنگراه، قوشه چشمه و سوار در حوزه گالیکش به طول 6 کیلومتر اعتبار  آن مصوب شده که در صورت تخصیص اعتبار انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نخستین سال شن‌ریزی روستای کندسکوه که یک روستای کوهستانی است به همراه احداث چهارفقره پل آبرو و 2.5 کیلومتر عملیات ترمیم و زیرسازی  و آماده‌سازی در حال برگزاري مناقصه است و اعتبار آن از محل اعتبار استانی و تبصره 36 به مبلغ 250 میلیون تومان در شرف جذب است.

وی افزود: در سیل سال‌های گذشته‌ محور روستای قلمی- ساسنگ- ازداران در محور مینودشت به آزادشهر، 50 درصد جاده بر اثر رانش از بین رفته و یک‌طرفه شد که امسال از محل تبصره 36 مبلغ 330 میلیون تومان جهت 6 هزار متر مکعب ترانش‌برداری(کوه‌بری)،  پل آبرو، احداث پل باکسی به عرض 4 متر بهسازی و آسفالت خواهد شد و برای عدم تخریب مجدد، 60 مترمربع گابیون چینی انجام می‌شود.

قرنجیک اظهار داشت: کل راه‌های روستایی حوزه مینودشت 264 کیلومتر است که از این مجموع 235 کیلومتر آسفالت، 18.7 کیلومتر راه شنی یا شوسه و 10 کیلومتر خاکی است.

سرپرست راه و شهرسازی مینودشت گفت: در حوزه گالیکش 207 کیلومتر راه روستایی که از این مجموع 160 کیلومتر آسفالت، 28 کیلومتر شوسه و 18 کیلومتر خاکی است و راه‌های اصلی- فرعی و بزرگراه در مینودشت 25 کیلومتر و در گالیکش 77 کیلومتر است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار