فرماندار اردبیل از تعطیلی 81 مکان غیربهداشتی و عمومی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 06 June 2015

به گزارش ایرنا، جواد زنجانی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی اردبیل گفت: این واحدها به دلیل عدم توجه به شاخص های تعیین شده در حوزه های مختلف بهداشتی تعطیل شدند.

وی انجام 23 هزار مورد بازرسی بهداشتی ، کشف و ضبط 31 تن مواد غذایی غیر بهداشتی ، صدور هشت هزار و 600 کارت بهداشتی ، معرفی یک هزار و 340 متخلف بهداشتی به مراجع ذیربط و عدم استفاده از جوش شیرین در نانوایی ها را از اقدامات اجرا شده برای ارتقای سلامت در برنامه بسیج سلامت نوروزی ذکر کرد.

وی سلامت و امنیت غذایی مردم را از مهم ترین و محوری ترین برنامه های دولت تدبیر و امید دانست و افزود: همه باید تلاش کنیم دغدغه مردم در زمینه بهداشت و سلامت کم شده و سلامت جامعه ارتقا یابد.

وی بهبود کیفی آب شرب ، ارائه خدمات بهتر به جامع عشایر ، برخورد با کشتارهای غیرمجاز و جلوگیری از عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی توسط دستفروشان را از جمله کارهای انجام شده برای ارتقای سلامت در اردبیل ذکر کرد.

فرماندار اردبیل همچنین با اشاره به آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی افزود: هماهنگی و همکاری مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی و رفاهی و ترافیکی به عشایر در مسیر کوچ و نیز در مناطق ییلاقی شهرستان بر اساس برنامه ریزی مرکز بهداشت و امور عشایر شهرستان با همکاری ادارات ذیربط انجام خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار