فرماندار اردبیل گفت: برخورد با کشتارها غیرمجاز و عرضه مواد غذایی غیربهداشتی دستفروش در سطح شهرستان اردبیل در راستای ارتقای امنیت غذایی مردم تشدید می‌شود.
کد خبر: ۴۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 06 June 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اردبیل اظهار داشت: اهتمام دولت تدبیر و امید و توجه به سلامت و امنیت غذایی جزو برنامه‌های محوری دولت بوده و در این زمینه باید همه تلاش کنیم دغدغه مردم در زمینه بهداشت و سلامت را کم کرده و به ارتقای سلامت جامعه کمک کنیم.

وی تصریح کرد: ارتقای کیفی آب شرب، خدمات به جمعیت عشایر و برخورد با کشتارها غیرمجاز و عرضه مواد غذایی غیربهداشتی دستفروش از جمله اقداماتی بوده که در راستای افزایش و ارتقای امنیت غذایی باید از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: 23 هزار بازرسی بهداشتی، ضبط 31 تن مواد غذایی غیربهداشتی، صدور 8 هزار و 600 کارت بهداشت، معرفی یک هزار و 340 متخلف بهداشتی به مراجع مربوطه و تعطیلی 81 امکنه غیربهداشتی و بهبود وضعیت عدم استفاده از جوش شیرین که در برنامه بسیج سلامت نوروزی شروع و اجرا شده است.

فرماندار اردبیل با اشاره به آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی افزود: هماهنگی و همکاری مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی و رفاهی و ترافیکی به عشایر در مسیر کوچ و نیز در مناطق ییلاقی شهرستان برابر برنــامه‌ریزی مرکز بهداشت و امور عشایر شهرستان و یا همکاری ادارات ذیربط انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار