فرماندار سنقرو کلیایی گفت:در سال گذشته تعداد یک هزارو 371 مورد ولادت و 506 مورد هم فوت اتفاق افتاده که این آمار در مقایسه سال 1394 به ترتیب122 و 34 مورد کاهش نشان می دهد.
کد خبر: ۴۴۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 12 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک،یاو رمحمدی در جلسه بررسی ثبت وقایع حیاتی سنقرو کلیایی افزود:در همین مدت تعداد یک هزارو47  مورد هم ازدواج صورت گرفته که نسبت به سال 1394 تعداد  75 مورد کاهش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در 5 سال گذشته تعداد قابل توجهی ازمردم این شهرستان مهاجرت نموده اند گفت: جمعیت شهرستان بر اساس سرشماری سال 1395 مرکز آما رایران 81 هزارو 661 نفر می باشد که این آمار در سرشماری سال 1390 این مرکز91 هزارو 935 نفر بوده است.

فرماندار سنقرو کلیایی کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در این شهرستان را علی رغم مسیر نامناسب سنقر به کرمانشاه ناشی از فرهنگ بالای رانندگی مردم منطقه عنوان کرد.

رئیس اداره ثبت احوال سنقرو کلیایی هم میانگین سن ازدواج را در پسران 28و دردختران 23سالگی اعلام کرد.

رضا ادیبی افزود نامهای امیر علی، باران، فاطمه، امیرعباس، زهرا، اسرا، حسین، امیر حسین، ابوالفضل و محمد بیشترین فراوانی را درنام گذاری دراین شهرستان داشته است.

وی بیماریهای قلبی و عروقی،سرطان و تومورها، علائم بد تعریف نشده، بیماریهای دستگاه تنفسی و بیماریهای دستگاه گوارشی را از اصلی ترین دلایل مرگ ومیردراین شهرستان ذکرکرد.

ادیبی ازنزدیک شدن به پایان مهلت صدور کارت هوشمند ملی به جای کارت ملی قدیمی خبر داد و گفت: شهروندان دراسرع وقت برای دریافت کارت هوشمند ملی به اداره پست شهرستان مراجعه نمایند تا درآینده در خصوص دریافت خدمات دولتی با مشکل مواجه نشوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار